شناسهٔ خبر: 17454220 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

صادرات فرآورده های مرغی راهکار بهبود وضعیت مرغدارها

خبرگزاری میزان- نماینده مردم درود و ازنا در مجلس گفت: ظرفیت تولید مرغداری ها به حدی است که می توان بسیاری از بازارهای خارجی را تصاحب کرد اما این مهم به شرط حمایت ویژه دولت از مرغداران عملیاتی شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش  گروه اقتصاد   خبرگزاری میزان ، مجید کیان پور درباره وضعیت مرغداری های کشور،گفت:برای بهبود شرایط مرغداری های کشور باید نهاده های خوراکی مرغی با نرخ پایین  در اختیار مرغداران  قرار بگیرند تا این اقشار زحمتکش نیز بتوانند تولیدات مرغی را با نرخ صادراتی روانه بازار صادراتی کنند.

نماینده مردم درود وازنا درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شناسایی بازار صادراتی مرغ بایددر دستورکار قرار بگیرد،تصریح کرد:باتوجه به ظرفیت تولیدی مرغداری های کشور باید با آمایش صادراتی برطبق نیازهای مشتری های خارجی تولیدات  را به ریل صادرات رهنمون کرد.

کیان پور،افزود: تداوم صادراتی مرغ و فرآورده های مرغی باید در دستورکار قرار بگیرد و این درحالی است که اگر صادرات فرآورده های مرغی در مقاطع مختلف برطبق میزان صادراتی با کاهش روبرو شود،بدیهی است که مشتری در  بازار صادراتی نمی تواند در عرصه  صادراتی به ما اعتماد کند.

عضوکمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه صادرات فرآورده های مرغی راهکار بهبود وضعیت مرغداران درکشور به شمار می آید،یادآورشد:ظرفیت تولید مرغداری ها به حدی است که می  توان بسیاری از بازارهای خارجی  را به دست گرفت؛اما  این مهم به شرط حمایت ویژه از  مرغداران عملیاتی می شود.

انتهای پیام/

نظر شما