شناسهٔ خبر: 17454118 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون فنی پست استان فارس در گفت‌وگو با تسنیم:

۱۴۱ هزار فقره مرسولات خرید اینترنتی در استان فارس توزیع شد

R41382/P1361/S6,61/CT1

معاون فنی پست استان فارس از توزیع بیش از ۱۴۱ هزار فقره مرسولات خرید اینترنتی در ۹ ماهه گذشته توسط شبکه پست استان فارس خبر داد.

صاحب‌خبر -

حمید موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، از توزیع بیش از 141 هزار فقره مرسولات خرید اینترنتی در 9 ماهه گذشته توسط شبکه پست استان فارس خبر داد و اظهار داشت: 40 درصد مرسولات که از طریق اینترنتی خریداری شده است به دلیل نامرغوب بودن کالای ارسالی بازگردانده شده است.

وی با بیان اینکه در بحث استانداردسازی فروشگاه‌های اینترنتی اقدامات خوبی انجام شده است افزود: با توجه به کاستی‌هایی که وجود دارد برخی مشتریان این فروشگاه‌ها جنسی که در فروشگاه اطلاع‌رسانی شده دریافت نمی‌کنند.

معاون فنی پست استان فارس با بیان اینکه در 9 ماه گذشته 15 هزار و 500 مرسوله اینترنتی از استان فارس به سایر نقاط کشور ارسال شده است خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد که فروشگاه‌های اینترنتی استان فارس در زمینه فروش محصولات خود قدرتمند عمل نکرده‌اند یا اینکه ساز و کار مناسب برای معرفی و ارائه محصولات خود نداشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه سهم استان فارس در زمینه فروشگاه‌های اینترنتی باید افزایش یابد زیرا سبب ایجاد کارآفرینی می‌شود عنوان کرد: نحوه بازاریابی و توزیع محصول در فعالیت فروشگاه‌های اینترنتی تاثیر زیادی دارد.

موحدی با اشاره به ساماندهی فعالیت‌های فروشگاه‌های الکترونیکی و اینترنتی گفت: براساس اساسنامه جدید شرکت ملی پست، تمامی فروشگاه‌های مرتبط با تجارت الکترونیکی باید نماد اعتماد را از شرکت ملی پست دریافت کنند در حالی که تا مرداد ماه امسال این نماد را باید از سازمان صنعت، معدن و تجارت دریافت می‌کردند. 

انتهای پیام/

نظر شما