شناسهٔ خبر: 17454028 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خراسان رضوی یعنی تئاتر ریشه دار

مشهد- ایرنا- پایگاه خبری قدس آنلاین 27 دی ماه گزارشی با عنوان 'خراسان رضوی یعنی تئاتر ریشه دار' منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

قدس آنلاین نوشت: اگر بهترین وسیله برای انتقال مفاهیم، باورها و ارزش ‌های اصلی هر جامعه را هنر بدانیم، خوشبختانه تئاتر خراسان رضوی اکنون جایگاه ارزشمندی در کشور پیدا کرده و بعد از تهران به عنوان قطب تئاتر ایران شناخته می‌ شود.
قدس آنلاین ادامه داده است: کهنسال ترین مرد خراسان با 130 سال سن دار فانی را وداع گفت، 'اکبر ابراهیمی' چندی پیش به سبب ناتوانی در حرکت بر اثر کهولت سن در مشهد تحت مراقبت خانواده و فرزندان بود که در 130 سالگی فوت کرد.
- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی: اجازه افزایش قیمت گو شت را نمی‌ دهیم. قیمت واقعی گوشت لاشه بین 28 تا 30 هزار تومان است که برای مدیریت فروش گوشت، در حال فعال کردن مراکز عرضه مستقیم گوشت در شهر مشهد و شهرستانها هستیم و هم زمان عرضه دام زنده را نیزبرای ثبات قیمت، بیشتر خواهیم کرد.
- پذیرایی کتاب با طعم کباب: با حضور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولان شهرستان طرقبه شاندیز از کتابخانه دیدار واقع در رستورانی در شاندیز بهره برداری گردید.

* پایگاه خبری صبح توس:
- شیخ الاسلام، مشاور وزیر امور خارجه: اوضاع بحرین با اعدام انقلابیون پیچیده ‌تر می‌ شود. این اقدام مقامات بحرینی بسیار نسنجیده و احمقانه بود و قطعا تبعات این جنایت گریبانگیر آل خلیفه خواهد شد.
- نجات جان زن باردار روستایی گرفتار در برف: مادر باردار گرفتار در برف روستای کشکک از توابع شهرستان تایباد با شرایط زایمانی پس از تلاش‌ های تیمی متشکل از فرمانداری، اداره راه و شهرسازی، هلال‌ احمر و شبکه بهداشت و درمان تایباد نجات یافت.

* پایگاه خبری پرستوها:
- مدیر عامل شرکت شهرک ‌های صنعتی خراسان رضوی: صنایع فعال سبب جلوگیری از مهاجرت مردم بومی منطقه شده است.
- خبر جدید از مصوبات کارگروه ویژه پیگیری مسائل شرکت پدیده شاندیز: توجه به رفع بسیاری از موانع موجود در مسیر فعالیت قانونی شرکت طی دو ماه گذشته و فراهم شدن زمینه آغاز عملیات اجرایی پروژه های شرکت پدیده شاندیز و همچنین ضرورت آغاز تبلیغات عمومی قانونی و رسمی، مقرر شد هیات مدیره شرکت، برنامه زمانبندی مربوط به آغاز مجدد فعالیت اجرایی پروژه پدیده شاندیز و همچنین فرآیند از سرگیری برنامه های تبلیغاتی برای جذب سرمایه گذار و خرید وفروش سهام را برای انجام اقدامات قانونی مورد نیاز و هماهنگی با وزارت کشور، به ستاد تدبیر استان اعلام نماید.

* پایگاه خبری تابناک :
- بهروز شعیبی، داور بخش داستانی دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی 'رویش': مستقیم ‌گویی عامل کلیشه ‌ای شدن سینمای دینی می‌شود / فیلم دینی بیشتر از المان ‌های مذهبی با روابط انسانی و اعتقادات افراد کار دارد.
دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی 'رویش'، 27 الی 30 دی ماه در پردیس سینمای هویزه مشهد مقدس، برگزار می‌ شود.
- رونمایی از دبستان آیت ‌الله هاشمی رفسنجانی در تربت حیدریه، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه گفته است که با توجه به تصویب کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش این شهرستان و برای گرامیداشت یاد و بزرگداشت شخصیت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، نام ایشان را برای دبستان ابتدایی فرهنگ تربت حیدریه انتخاب کردیم که تابلوی آن نیز همزمان با مراسم هفتم این مرحوم نصب شد.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

انتهای پیام /*

نظر شما