شناسهٔ خبر: 17425764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار جلفا:

اجرای طرح جامع ساماندهی مرزهای ارس همکاری تمامی بخش ها را می طلبد

جلفا -فرماندار شهرستان جلفا اجرای طرح جامع ساماندهی مرزهای ارس را مهم خواند و بر همکاری تمامی بخش ها در اجرای موفق این طرح تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد ارس، زاهد محمودی در شورای ساماندهی منطقه آزاد ارس اظهار کرد: دولت مصمم بر ساماندهی تمامی مرزهای کشور و افزایش میزان رضایتمندی مسافران ورودی و خروجی از مبادی گمرکی است و شاهد اجرای باقدرت این طرح در ارس هستیم.

وی ضمن معرفی مدیر گمرک نوردوز به عنوان مجری طرح ساماندهی مرزها در این شهرستان گفت: رفع مشکلات پیشرو همراهی تمامی مدیران مربوطه را می طلبد.

مقدم، مدیر گمرک نوردوز نیز در این جلسه از برگزاری جلسات مشترک با مسئولان روسی خبر داد و گفت: این جلسات در راستای رفع مشکلات موجود به صورت مستمر برگزار می شود.

باییوردی مدیر پایانه نوردوز نیز در ادامه این نشست با اشاره به آماده بودن سالن ورودی و خروجی این پایانه خواستار افتتاح این بخش شد.

امین زاده، مدیر کل حراست منطقه آزاد ارس نیز در این جلسه با تاکید همکاری های دوسویه گفت: تمامی مدیران این منطقه بر حل مشکلات شهرستان اهتمام کامل دارند.

باقرزاده، معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد ارس نیز در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به امکانات این سازمان گفت: ما آماده همکاری با بخش های مختلف و سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی برای حل مشکلات شهرستان جلفا هستیم

.

نظر شما