شناسهٔ خبر: 17421746 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نادری: با یک غفلت سکوی نایب قهرمانی را از دست دادیم

سرمربی تیم منطقه آزاد ارس گفت: ما سومین سال است که در این لیگ حضور داریم و با اینکه پیش بینی کرده بودیم سکوی نایب قهرمانی را کسب می‌کنیم اما نتیجه را واگذار نمودیم که این نشان می‌دهد سطح فنی رقابت‌ها بالا و پیش بینی غیر ممکن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بابک نادری هدایت تیم منطقه آزاد ارس در بیست و دومین دوره «جام نقش جهان» را برعهده داشت، گفت: در این دوره از رقابت‌های لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان شاهد برگزاری منظم و خوبی بودیم و خدا را شکر سطح فنی مبارزات در این دوره بسیار خوب و بالا بود و این موضوع باعث شد تا لحظات آخر برای کسب سکوی نایب قهرمانی تلاشمان را به کار گیریم.

وی در خصوص مبارزه هفته پایانی تیم خود با تیم پالایش نفت آبادان افزود: شرایط تیم آن طور که انتظار داشتیم نبود، با توجه به تلاش و اراده تکواندوکاران سکوی نایب قهرمانی را برای تیم پیش بینی کرده بودیم اما در این رقابت‌ها متوجه شدیم که یک لحظه غفلت می‌تواند نتیجه را به طور کلی تغییر بدهد.

نادری با اشاره به سطح فنی مسابقات در پایان بیان کرد: ما سومین سال است که در این لیگ حضور داریم و با توجه به سابقه دو سال گذشته از کسب سکوی نایب قهرمانی مطمئن بودیم اما در آخرین لحظات نتیجه را 5 بر 3 به حریفان واگذار نمودیم. هدف نهایی ما حضور در لیگ برتر است و انشاا... خود را برای حضور در این لیگ آماده خواهیم کرد.

نظر شما