شناسهٔ خبر: 17394428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ا زوصضعیت عقیلی بی خبرم

امیدواریم نیم فصل دوم بهتری داشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت:کار بسیار سخت است اما ما بسیار مصمم هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از اصفهان،عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد اظهار داشت: شناخت ما از پدیده همان اطلاعات نیم فصل اول است و نمی دانیم چه تغییراتی کرده اند. اما شرایط میزبانی، آنها را در شرایط بهتری قرار می دهد.

وی درباره اولین بازی سپاهان در دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور یادآور شد: تیم ها استراحت کردند و نقاط ضعف خود را پوشش دادند. ما هم کار کردیم و امیدواریم نیم فصل دوم بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با محرومان و مصدومان تیمش خاطرنشان کرد:برای بازی مقابل پدیده شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در ترکیب نداریم  و مصدوم نیز نداریم.

ویسی در رابطه با جذب حسن زاده تصریح کرد:فلسفه من بازیکنانی از این دست هستند. مثل عنایتی و مبعلی. مطمئن باشید حسن زاده نیم فصل بهتری خواهد داشت و هر دو به هم کمک می کنیم.

وی درباره صدور رضایتنامه شجاع گفت: شجاع با ماست اما ۴ بازی محروم است و ما روی او حساب باز کردیم. در مورد علی کریمی هم باشگاه دنبال کارهای اوست و اگر راضی به بازگشت شود او را می خواهیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در مورد حذف سپاهان از جام حذفی و کسب سهمیه سپاهان اینطور توضیح داد: ـپس از بازی حذفی به استراحت لیگ خوردیم و همین باعث شد فراموش کنیم. کار بسیار سخت است اما ما بسیار مصمم هستیم.

وی درباره شرایط هادی عقیلی اظهار داشت:در همان ابتدای فصل مدیریت وقت باشگاه به من گفت که چند نفری جزو لیست باشگاه نیستند که عقیلی جزو آن گروه بود و پس از آن دیگر در مورد این بازیکن اطلاعی ندارم.

ویسی درباره خرید جدید سپاهان و اینکه او چقدر به مسعود حسن زاده اعتماد دارد، گفت: فلسفه من بازیکنانی از این دست هستند. مثل عنایتی و مبعلی. مطمئن باشید حسن زاده نیم فصل بهتری خواهد داشت و هر دو به هم کمک می کنیم.

او در مورد کیفیت کلاس های مربیگری گفت: ما به یاد گرفتن نیاز داریم و هیچ وقت از یاد گرفتن خسته نمی شویم. اگر ما را بفرستند تمرینات تیم های خارجی، بهتر از نشستن و نوشتن است. ضمنا زمان این کلاس ها مناسب نبود.

ویسی در پایان نسبت به جلسه مربیان لیگ برتری با سرمربی تیم ملی توضیح داد: برخورد مناسبی در جلسات گذشته با او نشد و آن طور که باید برای شان او ارزش قائل نشدند. امیدواریم این مسائل رفع شوند تا تیم ملی که در اولویت است متضرر نشود.

 

 

نظر شما