شناسهٔ خبر: 17391395 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران:

طلاب خواهر خود را با اطلاعات و مسائل روز تطبیق دهند

خبرگزاری میزان- رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران گفت: باید طلاب خواهر در تهذیب و تحصیل خود جدیت و اهتمام جدی داشته باشند و خود را با مسائل روز تطبیق داده و جایگاه خود را بشناسند.

صاحب‌خبر -
آیت الله مقتدایی
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت‌الله مرتضی مقتدایی در آیین تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا(س) که در تالار بیداری این موسسه برگزار شد بابیان اینکه یکی از فرزندان حوزه علمیه به‌عنوان مدیر جدید جامعه الزهرا(س) انتخاب‌شده‌اند اظهار داشت: ایشان استاد خارج حوزه علمیه و نزدیک به 8 سال استاد جامعه الزهرا(س) هستند و خدمات خوبی در مدت نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی نیز داشته‌اند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران افزود: پیشنهاد انتصاب حجت‌الاسلام مدنی به‌عنوان ریاست جامعه الزهرا(س) در شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه مطرح و  تصویب و بعد از تأیید مقام معظم رهبری ایشان به‌عنوان مدیر جامعه الزهرا(س) منصوب شدند.

وی با اشاره به امتیازات جامعه الزهرا(س) گفت: یکی از این امتیازات تأسیس این موسسه با تأیید و امر امام راحل بود و مدتی حجت‌الاسلام‌والمسلمین طباطبایی مدیریت این مرکز را به عهده داشتند، در این مدت ساختمان خوبی برای جامعه الزهرا(س) تأسیس شد تا اینکه بنا بر این شد که مدیریت جدید حجت‌الاسلام هاشمیان عهده‌دار شدند.

آیت‌الله مقتدایی بیان کرد: این مکان موردحمایت ویژه مقام معظم رهبری است ، ظاهراً مقام معظم رهبری به دلیل اینکه این مکان به امر و تأیید امام راحل تأسیس‌شده است عنایت ویژه‌ای به اداره و برنامه‌های این موسسه دارند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران بابیان اینکه این موسسه بنام مقدس حضرت فاطمه زهرا(س) است و این مسئله یکی از امتیازات خاص این مرکز است، تصریح کرد: این مرکز موردعنایت حضرت امام عصر(عج) است، همچنین از دیگر امتیازات آن حوزوی بودن این موسسه است.

وی افزود: این مجموعه ظرفیت ممتازی داشته و برخی از اساتید این مجموعه بیش از 25 سال سابقه تدریس در زمینه‌های مختلف حوزوی دارند، این اساتید باسابقه درخشان الگویی برای تمامی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور از نظر تقوا، تهذیب و علمی هستند.

آیت‌الله مقتدایی بابیان اینکه خدمت در این موسسه با این امتیازات افتخار بزرگی است، افزود: ان‌شاءالله اساتید و طلبه‌های خواهر با توجه به این جهات با خلوص و جدیت برنامه‌های خود را دنبال می‌کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران گفت: باید طلاب خواهر در تهذیب و تحصیل خود جدیت و اهتمام جدی داشته باشند، باید خود را با مسائل روز تطبیق داده و جایگاه خود را بشناسند چراکه طلاب این موسسه مورد عنایات ویژه هستند.

آیت‌الله مقتدایی  بابیان اینکه میزان پیشرفت علمی و اخلاقی باید در این موسسه کنترل شود، خاطرنشان کرد: اشراف دائم نسبت به جلسات تدریس و شاگردان برای تحقق این امر نیاز است.

انتهای پیام/

نظر شما