شناسهٔ خبر: 17391134 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری جشنواره فیلم فجر در 2 سینمای مشهد

مشهد- ایرنا- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: چهاردهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد، همزمان با سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

افشین تحفه گر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس پیگیری های انجام شده این جشنواره در 2 سینمای اصغرزاده و پردیس سینمایی هویزه برگزار می شود.
وی با بیان این که مشهد به مدت ١٠ روز میزبان جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهد بود، خاطرنشان کرد: این جشنواره از ١٦ تا ٢٧ بهمن ماه با سه اکران روزانه پذیرای علاقه‌مندان به فیلم و سینما خواهد بود.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: بر اساس تمهیدات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان امور سینمایی، اکران فیلم صرفا در سالن‌هایی با ظرفیت بیش از ٥٠٠ نفر امکان‌پذیر است و هر استان تنها می‌تواند در یک سالن نمایش فیلم داشته باشد.
وی یادآور شد: با توجه به کثرت علاقه‌مندان به سینما در خراسان رضوی، رایزنی‌های مختلفی با وزارتخانه و سازمان امور سینمایی انجام شده که با توجه به سابقه برگزاری این جشنواره و مطالبه مردم و علاقه مندان به هنر هفتم، سالن دومی به خراسان رضوی اختصاص پیدا کند.
سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر 9 تا 21 بهمن ماه در تهران و 30 مرکز استان برگزار خواهد شد.
هفت شهرستان خراسان رضوی دارای سینما هستند و بر اساس استانداردها هم اینک این استان با کمبود بیش از 37 هزار صندلی سینما مواجه است.
خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده:‌ علی اصغر ایزدی
7498/5132

انتهای پیام /*

نظر شما