شناسهٔ خبر: 17389894 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

صحبت هاي علي دايي پس از شکست مقابل استقلال

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران پس از شکست برابر استقلال با کنايه‌هايش عملکرد داور بازي را زير سوال برد.

صاحب‌خبر -

پس از شکست يک بر صفر نفت برابر استقلال در هفته شانزدهم ليگ برتر فوتبال، علي دايي که بسيار ناراحت بود گفت: اگر فيلم بازي را يک بار ببينيد مي‌فهميد که شرايط بازي چطور بود. برخوردهاي داور را از دقيقه اول بازي نگاه کنيد. در نيمه اول حمدي‌نژاد کاري نکرد که داور به او اخطار داد. در نيمه دوم هم روي بازيکن ما خطا شد اما داور خطاي ما را گرفت.

او افزود: شاهکار داور در صحنه‌اي بود که بازيکن حريف سُر خورد اما خطاي ما را گرفت و همان توپ گل شد. فيفا بايد از کارهايي که در ايران صورت مي‌گيرد و قوانيني که اختراع مي‌شود بهره‌برداري کند. فيفا اين چيزها را کم دارد. براي چه فوتبال دنيا پيشرفت نمي‌کند چون اين چيزها را ندارد!

دايي در ادامه صحبت‌هاي کنايه‌آميزش گفت: براي همين چيزهاست که هر سال باشگاه‌هاي ما قهرمان آسيا مي‌شوند! استقلال به جز آن ضربه ايستگاهي که ناحق گرفته شد کار خاصي کرد؟ آيا حق ما بود ببازيم؟

دايي در ادامه بار ديگر به صحنه گل استقلال اشاره کرد و گفت: فيلم بازي موجود است. اصلا خطايي که داور براي استقلال گرفت خنده‌دار است. کاوه رضايي در آن صحنه سُر خورد و توپ به پاي چپش برخورد کرد ولي داور خطاي بازيکن ما را گرفت.

او با بيان اينکه تا کي بايد داد بزند و اعتراض کند، افزود: کسي که خواب باشد با يک تلنگر بيدار مي‌شود اما کسي که خودش را به خواب زده با داد و فرياد هم بيدار نمي‌شود. بعد از بازي جام حذفي اين اتفاقات براي ما مي‌افتد. متاسفانه در اين مملکت يک برنامه داريم که فقط اطلاعات غلط را به مردم مي‌دهد. هيچ‌ موقع خطاي بيرون از محوطه را نشان نمي‌دهد. بايد يک برنامه بسازيم که خطاهاي بيرون از 18 قدم را نشان دهد.

سرمربي نفت ادامه داد: چرا استقلال در زميني که ما در آن به ميدان مي‌رويم تمرين مي‌کند؟ اتفاقات عجيب و غريب در اين فوتبال زياد است. آنقدر قوانين ما قشنگ است که فيفا بايد از روي آنها الگوبرداري کند! نمي‌دانم اين داوران چطور سرشان را روي بالش مي‌گذارند و مي‌خوابند؟

دايي درباره فحاشي ليدرهاي استقلال در طول بازي گفت: اينکه موضوع عجيبي نيست. وقتي ليدرهاي استقلال به سمت هواداران ما حمله مي‌کنند فحاشي که چيزي نيست.

نظر شما