شناسهٔ خبر: 17389702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری :

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار صدیق نظام و رهبری بود

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب بود که با درگذشت ایشان جمهوری اسلامی یکی از ستونهای انقلابی خود را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا،

آیت‌الله سید فخرالدین موسوی ننه‌کران پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار شد اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از نیروهای مخلص و انقلابی امام خمینی(ره) بود و در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و قبل از آن نیز آیت‌الله هاشمی مداوم در کنار امام(ره) و یاریگر ایشان در صحنه‌های سخت و حساس انقلاب بود.

وی تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یک روحانی سیاسی، مدیر، مدبر و شجاع بود که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در کنار مقام معظم رهبری برای رشد و تعالی این نظام تلاش کرد و کارنامه درخشان ایشان گواه بر فعالیت بی‌بدیل این فقیه بود.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان نخستین رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از پیروزی انقلاب بود و در زمان هشت سال ریاست جمهوری نیز به عنوان سردار سازندگی ایران اقدامات قابل تحسینی برای عمران و آبادی کشور و مردم جمهوری اسلامی ایران انجام داد که در واقع با درگذشت ایشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از ستونهای انقلابی و باشکوه خود را از دست داد.

موسوی ننه‌کرانی بیان کرد: یکی از ویژگیهای مهم رفسنجانی این بود که با مقام معظم رهبری یار قدیمی و جدایی ناپذیر بودند به طوری که همیشه این دو ذخیره انقلاب اسلامی ایران در تمامی کارها و جبهه مبارزه با استکبار در کنار یکدیگر بوده و در راستای زنده نگه داشتن آرمانهای انقلاب اسلامی تلاش کردند.

وی اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در زمان خود یک امیرکبیر دوم بود که برای تعالی و رشد جمهعوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها با شجاعت و سیاست خود اقدامات لازم را انجام داد و مردم قدرشناس جمهوری اسلامی ایران نیز بعد از درگذشت این عالم و سیاستمدار فرزانه وحدت و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشیدند و ناراحتی خود را از ارتحال این سیاستمدار بزرگوار نشان دادند.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: فقدان آیت‌الله رفسنجانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار سنگین خواهد بود که امیدواریم خداوند منان روح ایشان را قرین رحمت کرده و با صلحای دین و اسلام مشهور نماید.

 

نظر شما