شناسهٔ خبر: 17389692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آیت‌الله هاشمی همواره بر مسیر اعتدال گام برداشت

امام جمعه اهل سنت شهرستان زاهدان گفت: آیت الله هاشمی شخصیتی باهوش، انقلابی و تحلیلگر بودند و همیشه مسیر اعتدال که مورد خواست پروردگار متعال نیز هست را در پیش داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت شهرستان زاهدان صبح امروز، ۲۳ دی‌ماه در مراسم گرامیداشت سومین روز ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در مسجد جامع زاهدان برگزار شد، گفت: آیت‌الله هاشمی شخصیتی باهوش و خدمتگزاری واقعی برای نظام اسلامی بودند و در طول سال‌های خدمتشان، زحمات بسیاری برای مردم این آب و خاک کشیدند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان زاهدان اظهار کرد: بعد از جنگ تحمیلی که کشور خسارات زیادی را متحمل شده بود، آیت‌الله هاشمی تلاش زیادی برای عمران و آبادانی کشور کشیدند، به طوری که لقب « سردار سازندگی» به ایشان دادند.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی در میان مردم ایران، شخصیت محبوبی بودند و حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع و تدفین ایشان این موضوع را به خوبی نشان می‌داد.

مولوی عبدالحمید بیان کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از پایه‌های اصلی انقلاب به شمار می‌آمد و نقش ایشان در همه دوره‌ها و در مسؤولیت‌های مختلف از جمله ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برای مردم نمایان بوده است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان زاهدان با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی به خوبی مسائل مختلف ایران و جهان را تحلیل می‌کردند، عنوان کرد: آیت الله هاشمی همیشه مسیر اعتدال که مورد خواست پروردگار متعال نیز هست را در پیش داشتند.

 

نظر شما