شناسهٔ خبر: 17388205 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترامپ: کلاپر 'گزارش نادرست و تخیلی' را رد کرد

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا روز پنجشنبه با انتشار پیامی در توییتر گفت که جیمز کلاپر مدیر سازمان اطلاعات ملی آمریکا 'گزارش نادرست و تخیلی' درباره او را رد کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، ترامپ در 'توییت' خود نوشت: 'جیمز کلاپر روز گذشته «چهارشنبه » با من تماس گرفت و گزارش نادرست و تخیلی که بطور غیرقانونی منتشر شده بود را مردود دانست . حقایق جعلی تقلبی. خیلی بد است!'
در پی بالا گرفتن نزاع لفظی بین دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا با جامعه اطلاعاتی این کشور، جیمز کلاپر مدیر 'اطلاعات ملی' آمریکا نیز روز پنجشنبه اعلام کرد که با ترامپ تماس گرفته و به او اطمینان داد که سازمان های اطلاعاتی در نشر مطالب علیه او نقشی نداشته اند.
کلاپر گفت که چهارشنبه شب با دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب صحبت کرده و به او گفته است که جامعه اطلاعاتی آمریکا در انتشار یک یادداشت جنجالی دست نداشته است.
کلاپر گفت: من تاکید کردم که این سند محصول جامعه اطلاعاتی آمریکا نیست و اعتقاد ندارم که نشر آن از درون جامعه اطلاعاتی انجام شده باشد.
این سند 35 صفحه ای که روز سه شنبه سایت 'بازفید' (BuzzFeed) آن را منتشر کرده بود، شامل ادعاهایی است مبنی بر اینکه دولت روسیه به مدت پنج سال مشغول پرورش دادن و حمایت از ترامپ بوده است.
ترامپ در کنفرانس خبری روز چهارشنبه خود این ادعاها را 'جعلی' دانست و سایت بازفید را 'تکه ای آشغال' توصیف کرد.
اروپام**1078*شبس*1488* مترجم: بابک جعفری*انتشاردهنده: بهمن بامداد*

انتهای پیام /*

نظر شما