شناسهٔ خبر: 17387153 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تیم اسنوکر جهان بیلیارد رشت در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یافت

استان‌ها > گیلان - تیم اسنوکر جهان بیلیارد رشت در مسابقات اسنوکر تیمی شهرهای آسیایی حضور یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان گفت: مسابقات قهرمانی اسنوکر تیمی شهرهای آسیایی ازدیروز در شهر فوشان کشور چین آغاز شده که تیم جهان بیلیارد رشت نیز در این دوره از رقابت ها حضور یافته است .
سارنگ بزرگ چنانی افزود : تیم اسنوکر جهان بیلیارد رشت متشکل از حامد ذره دوست و آرمان دیناروند دو ورزشکار شایسته گیلانی در این دوره از رقابت ها حضور یافته است .
وی اظهار کرد: تیم اسنوکر جهان بیلیارد رشت به همراه تیم های توپ سیاه تهران ، باشگاه سبز اهواز ، تیم فاطر تجارت و توپ طلایی از تهران به عنوان نمایندگان ایران در رقابت های اسنوکر قهرمانی تیمی شهرهای آسیایی حضور یافته اند.
وی ادامه داد: در مسابقات قهرمانی اسنوکر تیمی شهرهای آسیایی، 16 تیم از کشور چین و 15 تیم خارجی از 10 کشور حضور دارند که به مدت چهار روز با هم به رقابت می پردازند.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان بیان کرد: در پایان مسابقات اسنوکر تیمی شهرهای آسیایی ، به تیم قهرمان 15 هزار دلار ، به تیم نایب قهرمان 10 هزار دلار و به تیم های سوم نیز 5 هزار دلار جایزه نقدی اهداء می شود.

46

برچسب‌ها:

نظر شما