شناسهٔ خبر: 17387116 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حسن زاده انتظارات را برآورده نکرد؛

فرکی: برانکو استاد من است/ با تیم ملی بازی داریم!

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: سعی کردیم در تعطیلات بازیکنان خوبی را جذب کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین فرکی در نشست خبری دیدار با پرسپولیس گفت: ابتدا باید درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به تمامی ایرانیان تسلیت عرض کنم. ما در ابتدای لیگ با قرعه خوبی مواجه نشدیم وچهار مسابقه از ۵ بازی اول را خارج از خانه انجام دادیم، اما برعکس همین مساله در نیم فصل دوم برای ما صدق می کند و امیدواریم بتوانیم اولین گام را محکم برداریم. ما سعی کردیم در تعطیلات بازیکنان خوبی را جذب کنیم.  در نیم فصل برای ما تعطیلاتی وجود نداشت، چرا که یک بازی معوقه را پیش رو داشتیم و پس از آن نیز باید خودمان را برای بازی سخت با پرسپولیس آماده می کردیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس نیم فصل اول قهرمان شده و این موضوع نشان می دهد تیم خوبی است. من هر بار در رابطه با پرسپولیس صحبت می کنم هجمه هایی از سوی برخی استقلالی ها وارد می شود. آنها هم به همان اندازه عزیز و قابل احترام هستند، اما در حال حاضر ما باید برابر پرسپولیس بازی کنیم. پرسپولیس یک تیم ملی است و کار سختی را در برابر این تیم پیش رو داریم. همانطور که تیم ملی بعدی نیز استقلال است و باید به همه احترام بگذاریم. من در تیم ملی شاگرد برانکو بودم و استاد همیشه برای من استاد است. امیدوارم فردا امتحان خوبی مقابل برانکو پس بدهم. ما با هم رفیق هستیم و رفاقت در جای خودش قابل احترام است. امیدوارم فردا نیز هر تیمی شایسته پیروزی باشد به آن برسد. ما هم تمام تلاشمان را بکار می گیریم تابه برتری برسیم
 
وی در رابطه با جذب بازیکنان بی کیفیت با قیمت بالا اظهار داشت: مبلغ نمی تواند ملاک خوبی برای جذب بازیکن و کیفیت فردی آن باشد البته در فوتبال ما این موضوع متفاوت است و کار کارشناسی انجام نمی شود. برای مثال ما مسعود حسن زاده را در میان بازیکنان خودمان با بالاترین قیمت جذب کردیم، اما او نتوانست خودش را نشان دهد. مدیریت باید کمی حرفه ای تر باشد.

فرکی در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی حسن زاده به مسائل اخلاقی ارتباط داشت، اظهار داشت: اصلا این طور نبود. حسن زاده بازیکن بااخلاقی است و در تیم نفت هم همین گونه بود و جدایی او تنها به موضوعات فنی باز می گشت.

سرمربی سایپا در رابطه با انتقال ترابی به پرسپولیس گفت: من در جریان این موضوع نیستم و باشگاه نیز تمایلی به جدایی این بازیکن ندارد. ترابی فعلا مصدوم است و پایش را گچ گرفته و قرار است پس از عکسبرداری شرایطش مشخص شود، اما این را می دانم که ترابی تا پایان فصل بازیکن ماست.

وی درخصوص عدم گلزنی تیمش گفت: ما در ابتدای فصل با مهره هایی که جذب کردیم قصد داشتیم این مشکل را حل کنیم خود مسعود حسن زاده را به همین خاطر جذب کردیم. این بازیکن نتوانست انتظارات ما را برآورده کند، اما با بازیکنانی که جذب کردیم قصد داریم این مشکل را حل کنیم. برای بازی فردا هم مقابل خط دفاع پرسپولیس کارمان سخت است، اما تلاش می کنیم  به موفقیت برسیم.

فرکی درباره جذب حامد لک و رقابت میان دروازه بانان تیمش گفت: ما چهار گلر خوب داریم و برای بازی دادن، نگاه به انگیزه و عملکرد بازیکنانمان می کنیم.

نظر شما