شناسهٔ خبر: 17387078 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شجاع بازیکن ماست

ویسی: امیدوارم در نیم فصل دوم هواداران را خوشحال کنیم

سرمربی سپاهان می‌گوید در تعطیلات نیم فصل نخست تجدید قوا کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پدیده اظهار کرد: باید ابتدا در گذشت اسطوره انقلاب، آیت‌الله هاشمی ‌رفسنجانی را تسلیت بگویم. درباره تعطیلات باید بگویم که همه تیم‌ها به تجدید قوا پرداختند که ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم.  پدیده تیمی خوب است اما با نقل و انتقالاتی که داشتیم امیدواریم بتوانیم از همین هفته نخست نیم‌فصل دوم به بهترین شکل عمل کنیم و مایه خوشحالی هواداران شویم.

وی درباره شایعاتی پیرامون بازیکنان تیمش و خروج آنها تصریح کرد: شجاع خلیل زاده بازیکن ماست و ان‌شاءالله پس از این از وی به بهترین شکل استفاده می‌کنیم. همچنین درباره مسعود حسن‌زاده نیز باید تاکید کنم به کار با بازیکنانی مثل عنایتی، مبعلی و حسن‌زاده علاقه دارم. بازیکنانی مثل حسن‌زاده فوتبال را بلدند و نیاز دارند که با یک جهش از حال و هوای فعلی خارج شود.

ویسی درمورد سرنوشت عقیلی تصریح کرد: پیش از اینکه به باشگاه سپاهان بیایم از طرف مدیریت، اسامی برخی از بازیکنان را دادند که این بازیکنان با ما نخواهند بود. عقیلی هم در این لیست بود و طبیعتا از وی خبر ندارم. ضمن اینکه تیم را از ابتدای کار جوان کردیم.

نظر شما