شناسهٔ خبر: 17386464 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خبرنگار تسنیم در سوریه گزارش می‌دهد

`پیشروی ارتش ‌سوریه در «وادی‌بردی» و حملات شدید جنگنده‌ها به مواضع تروریست‌های «النصره»

R36355/P36461/S8,90,94/CT10

منابع سوری از حملات شدید جنگنده‌های ارتش به مواضع تروریست‌های جبهه النصره در حومه غربی دمشق همزمان با پیشروی نیروهای ارتش در این مناطق خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم در دمشق،‌جنگنده‌های ارتش سوریه از صبح  امروز مواضع تروریست‌های جبهه النصره در شهرک‌های «بسیمه و عین الخضره» در حومه غربی دمشق را به شدت بمباران می‌کنند، این در حالی است که منابع سوری همزمان از پیشروی نیروهای ارتش در این منطقه برای آزادسازی ساختمان الشعیری و ساختمان‌های اطراف آن در شهرک «بسیمه» در سایه درگیری‌های شدید با تروریست‌ها خبر داده‌اند.

این در حالی است که تیم‌های بازسازی و نگهداری پس از کارشکنی‌های فراوان گروه‌های تروریستی و حملات آنها، امروز وارد منطقه «دیرقانون» شدند تا خرابی‌هایی را که در نتیجه حملات تروریست‌های تکفیری به مخازن آب شرب دمشق در «عین الفیجه» وارد شده، بازسازی کنند.

فرماندهی گارد ریاست جمهوری سوریه روز گذشته در نشستی با فرماندهان افراد مسلح در شهرک دیرقانون در وادی بردی از جمله سرکرده احرارالشام در عین الفیجه، به توافقی دست یافتند که ییک از مهمترین بندهای آن ورود تیم‌های بازسازی به مخازن آب شرب بود.

وزارت آشتی سوریه هم  اعلام کرد وضعیت حدود 500 نفر از جمله 60 فرد مسلح در منطقه وادی بردی ساماندهی شده است  و تعداد افرادی که خواهان ساماندهی وضعیت خود هستند با توجه به افزایش تقاضای مردم برای پایان تمام پدیده‌ها و فعالیت‌های مسلحانه در منطقه‌شان در حال افزایش است.

از حلب هم خبر می‌رسد که گروه‌های تروریستی تعدادی از محله‌های غربی حلب را گلوله‌باران کردند تا همچنان به نقض آتش‌بس ادامه دهند.

خبر دیگر این‌که رسانه‌های حامی گروه‌های تروریستی از ورود نیروها و استحکامات جدید از سوی ترکیه به پایگاه نظامی خود در نزدیکی شهر الباب در حومه شمال شرقی حلب در چارچوب ادامه عملیات تجاوزکارانه موسوم به سپرفرات خبر دادند.

همچنین 22 تروریست گروه تروریستی داعش در حمله  هوایی به مواضع آنها در حومه شمال شرقی حلب کشته شدند.

انتهای پیام/

نظر شما