شناسهٔ خبر: 17386236 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

مسابقات قهرمانی اسنوکر– چین؛ راهیابی توپ سیاه و فاطر تجارت به مرحله یک هشتم رقابت‌های آسیایی

تیم توپ سیاه تهران و فاطر تجارت توپ طلایی با پیروزی مقابل حریفانی از هنگ کنگ و چین راهی مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌های اسنوکر تیمی شهرهای آسیایی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی آنا از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، رقابت های قهرمانی اسنوکر تیمی شهرهای آسیایی امروز پنجشنبه 23 دی ماه در مرحله یک هشتم پایانی پیگیری شد و تیم توپ سیاه تهران با پیروزی 4 بر 2 مقابل تیم هنگ کنگ B و تیم فاطر تجارت توپ طلایی با پیروزی 4 بر 3 در مقابل تیم چین راهی مرحله یک چهارم پایانی شدند تیم جهان بیلیارد نیز با نتیجه 4 بر یک در مقابل حریفان چینی مغلوب شد و از دور این رقابت ها کنار رفت. در این مرحله توپ سیاه و فاطر تجارت بعد از ظهر امروز به مصاف حریفان قدر چینی می‌روند. تیم باشگاه سبز اهواز پیش از این در مرحله گروهی از دور رقابت ها کنار رفت.

مسابقات قهرمانی اسنوکر تیمی شهرهای آسیایی 20 تا 24 دی ماه به میزبانی شهر فوشان چین برگزار می شود و تیم توپ سیاه قهرمان لیگ برتر اسنوکر متشکل از سهیل واحدی - امیر سرخوش، به همراه تیم جهان بیلیارد متشکل از حامد ذره دوست- آرمان دیناروند، تیم باشگاه سبز اهواز متشکل از احسان حیدری نژاد- سعید ابولسانی و تیم فاطر تجارت و توپ طلایی متشکل از سپهر لب آبی و علی روشنی کیا در این رقابت ها شرکت می‌کنند.

نظر شما