شناسهٔ خبر: 17386156 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل بانک صادرات به پرسش‌های هموطنان پاسخ داد

​مدیرعامل بانک صادرات ایران با حضور در صدای سپهر به پرسش های هموطنان و مشتریان در خصوص مسایل بانکی پاسخ داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بازار ایسنا، سیاوش زراعتی روز پنجشنبه با حضور در  مرکز صدای سپهر که با کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترس است، به صورت مستقیم پاسخگوی پرسش‌های هموطنان گرامی بود.
بانک صادرات اعلام کرد: مدیرعامل این بانک از بدو انتصاب ضمن تاکید بر عملیاتی‌شدن  شعار محوری مشتری‌مداری، ایجاد ساختار منعطف برای تبیین خدمات و رویکردهای جدید این بانک مردمی و فراهم‌کردن بستر مناسب  برای استفاده از دیدگاه‌های مشتریان را  در دستور کار قرار داده است. 
این بانک به منظور برقراری رابطه تعاملی با ذینفعان و تکریم شأن و مقام آنها، از سال ٨٨ نسبت به راه‌اندازی حوزه صدای سپهر اقدام کرد که در این مرکز کارشناسان بانک صادرات  به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی پرسش‌های مردم هستند و به طور متوسط روزانه پاسخگویی حدود ٣ هزار تماس مردمی می‌باشند. همچنین مشتریان می‌توانند ضمن تماس با ٠٩٦٠٢ از خدمات متنوعی نظیر، تلفن بانک، پرداخت قبوض، اطلاعات شعب و ... برخوردار شوند.
انتهای پیام

نظر شما