شناسهٔ خبر: 17386131 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

شعاع انقلاب اسلامی چشم خناسان و مستکبران را کور کرده است

خرم آباد- ظهر امروز در جلسه مسئولان کمیته تخصصی ستاد دهه فجر، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: شعاع انقلاب اسلامی چشم مستکبران، خناسان، کافران و منافقان را کور و چشم دوستان انقلاب اسلامی را بیدار کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین نماینده ولی فقیه ضمن تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهارداشت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی عالمی مجاهد، یار دیرین امام (ره)، رهبری، انقلاب و نظام بود که نقش اساسی در تداوم انقلاب و همراهی و همفکری با رهبر  انقلاب داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی عظمت جهانی پیدا کرده است، عنوان کرد: اولین بعد عظمت انقلاب اسلامی تفکر اسلامی و دینی بوده است، افزود: در دنیا تفکرهای متعددی مانند تفکر مارکسیستی، سوسیالیستی، سرمایه داری وجود داشته اما با روی کار آمدن انقلاب اسلامی بر تمام تفکرات غربی، شرقی، مارکسیستی، سوسیالیستی و کاپیتالیستی خط بطلان کشیده شد.

آیت الله میرعمادی بر لزوم برجسته کردن مولفه های انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: تفکر اسلامی و دینی موجب عظمت انقلاب اسلامی شده است لذا باید مولفه‌های انقلاب اسلامی را برجسته‌ کرده چرا که سرانجام دنیا با این تفکر اسلامی اداره خواهد شد. وی با بیان اینکه تفکری برتر از تفکر اسلامی در دنیا وجود ندارد، بیان داشت: قدرت، پیشرفت، عظمت و سربلندی کشور بواسطه اصل ولایت فقیه است و ما امروز در جامعه ای زندگی می‌کنیم که در رأس آن یک شخصیت برجسته الهی، با تقوا، مجتهد، دور اندیش، تیزبین، با بصیرت، دشمن شناس و مردم شناس قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه با تأکید بر اینکه در ایام دهه فجر امسال باید عظمت انقلاب اسلامی بازگو شود، بیان داشت: عظمت انقلاب اسلامی  ذدر ایستادگی و مقاومت ایران بوده و مردم ما در دوران دفاع مقدس، دوران تحریم و … همواره ایستادگی کرده و امروز نیز مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران مانند خورشید در دنیا می‌درخشد، افزود: شعاع انقلاب اسلامی چشم مستکبران، خناسان، کافران و منافقان را کور و چشم دوستان انقلاب اسلامی را بیدار کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت، عوامل کمیته دهه فجر بسیار سنگین است، عنوان کرد: به دلیل تقارن ایام دهه فجر با ایام فاطمیه لازم است برنامه‌ های دهه فجر امسال با رویکرد اقتصاد مقاومتی و فرهنگ فاطمی برگزار شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد بر لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: لازم است کمیته‌هایی که ارتباط مستقیمی با مردم دارند به عنوان کمیته های اصلی و کمیته های دیگر به عنوان کمیته‌های معین در ایام  دهه فجر برنامه‌های خود را با محوریت مردم برگزار کنند.

نظر شما