شناسهٔ خبر: 17386069 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یگان ویژه ناجا مظهر رحمت و اقتدار نظام اسلامی است

اردبیل - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: یگان ویژه ناجا مظهر رحمت و اقتدار نظام اسلامی بوده که با بصیرت دینی در مسیر افزایش احساس آرامش عمومی گام بر می دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، آیت الله سید حسن عاملی روز پنجشنبه در جمع کارکنان یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان اردبیل انسجام و امنیت حاکم بر ایران اسلامی را پایدار ، دشمن شکن و خاری بر چشمان استکبار جهانی و یاوه گویان غربی و عربی دانست.
وی اظهار کرد: امنیت و آرامش حاکم بر ایران اسلامی ثمره جانفشانی شهدا ، ایثارگری رزمندگان و جانبازان ، صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا و تعهد و ولایتمداری نیروهای مسلح و حرکت در مسیر رهبری ملت عزتمند ایران و هدایت و درایت حکیمانه و مدبرانه ولایت فقیه است.
امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود یگان ویژه ناجا را مظهر رحمت و اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: کارکنان یگان ویژه با بصیرت دینی در مسیر افزایش احساس آرامش عمومی و مقابله با مجرمان و هنجار شکنان گام برداشته و با صلابت و عزتمندی از امنیت و آرامش فردی و اجتماعی حراست می کند.
آیت الله عاملی بر ضرورت گسترش و تعمیق تفکر آرمانی با محوریت اخلاق و معنویت در پیکره یگان ویژه تاکید کرد و گفت: کارکنان یگان ویژه باید به قداست کار خود ایمان داشته و تقوا را همواره مدنظر قرار دهند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6130/6016

انتهای پیام /*

نظر شما