شناسهٔ خبر: 17386010 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان:

انقلاب مربوط به تمام نحله‌های فکری است

زنجان- معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: انقلاب مربوط به تمام نحله‌های فکری است و باید تلاش کنیم همه مردم خود را صاحب انقلاب بدانند و در پاسداشت سالگرد انقلاب تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید بیوک موسوی ظهر پنجشنبه درجلسه شورای اداری استان، گفت: زنجان در تمام مقتضیات زمانی رتبه های بسیار بالایی در همه بخش ها دارد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی در همه برهه ها مدیریت و رهنمودهای مدبرانه داشته است، اظهار کرد: خیلی ها تلاش کردند چهره  مدبرانه هاشمی را خدشه دار کنند و به هر بهانه ای چهره این شخصیت را بد نشان بدهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت:مردم با حضور خود در مراسم تشییع آیت الله هاشمی نشان دادند که مردم قدر شناس هستند.

موسوی تاکید کرد: تلاش‌های گذشتگان و حضور انسان‌های بزرگ موجب شده که استان زنجان به موقعیت فعلی برسد.

وی به عملکرد دولت نیز اشاره کرد و گفت: هر قدر ما به انتخابات نزدیک می‌شویم، حمله به دولت بیشتر می‌شود که در این میان ارتحال آیت‌‎الله هاشمی رفسنجانی موجب شدکه این حملات کم شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان تصریح کرد: ما مثل برخی از دولت‌ها نیستیم که دستگاه‌ها چک سفید امضا برای ما داشته باشند و  ما لحظه به لحظه زیر نقد و نظارت هستیم و این بسیار خوب است که زیر نظر هستیم.

وی  به طرح بحث حقوق شهروندی از سوی رئیس جمهور نیز اشاره کرد و گفت: یک ماه گذشته رئیس جمهوری منشور حقوق شهروندی را مطرح کرده‌اند که این بازی و فیلم نیست و این منشور باید اجرایی شود چرا که حقوق مردم است.

موسوی افزود: انقلاب مربوط به تمام نحله‌های فکری است و باید تلاش کنیم همه مردم خود را صاحب انقلاب بدانند و همه مردم در پاسداشت سالگرد انقلاب تلاش کنند.

وی ابراز کرد: دستگاه‌ها باید از امکانات تبلیغی خود برای بیان خدمات دولت استفاده  کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان افزود: در سال ۸۴ ما به خودکفایی گندم رسیدیم و به علت بی تدبیری دوباره واردات گندم انجام  شد ولی در دولت تدبیر و امید طی سه سال ما به خودکفایی رسیدیم بدون اینکه زمینی را توسعه بدهیم.

وی ابراز کرد: ۴۰ درصد روستاهای استان  زنجان در دولت تدبیر و امید با مشکل کم پولی گاز رسانی شده است.

نظر شما