شناسهٔ خبر: 17386007 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گرامیداشت آیت الله رفسنجانی در برخی شهرهای خراسان شمالی

خبرگزاری صداوسیما

مراسم گرامیداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز در شهرهای آشخانه و فاروج برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی امروز در مراسم ترحیم و وحدت، دستاورد مراسم تشییع آیت الله رفسنجانی بزرگداشت  آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام انقلاب و رهبری در مسجد صاحب الزمان آشخانه با برشمردن برخی از ابعاد شخصیتی همراه امام و رهبری گفت: همراهی و همدلی، مشترکات فراوان داشتن و دوستی مقام معظم رهبری با آیت الله هاشمی رفسنجانی، رشک برنگیز و باعث غبطه خیلی ها بود و برخی، از آن دو، به عنوان یک روح در دو بدن یاد می کردند. 
محمدتقی ایرانی افزود: مرحوم رفسنجانی، سال ها پیش از انقلاب و سال ها هم پس از انقلاب در سنگر مبارزه واحد علیه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایستاد. امام جمعه فاروج هم در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که امروز با حضور مردم و مسئولان در مسجد جامع فاروج برگزار شد، با اشاره به مجاهدت های رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: درگذشت عالمان مجاهد، مبارز، فقیه و مجتهدی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی که همه عمرخود را وقف مردم و مبارزه با مستکبران کردند، رخنه ای است که تا قیام قیامت در جامعه احساس می شود. 
حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: همه شخصیت های تاثیرگذار در انقلاب اسلامی، اختلاف نظر دارند اما بر حفظ نظام و پایبندی به اصول و آرمان ها و تبعیت از ولایت، اتفاق نظر دارند.  وی وحدت بین گروه ها و عامه مردم را  دستاورد مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی دانست و افزود: مردم نشان دادند که برای نیروهای خدوم انقلاب و نظام، ارزش و احترام قائل اند. همچنین نشان دادند که عزت جمهوری اسلامی و اقتدار نظام بر همه چیز اولویت دارد و کسی حق ندارد بر این عزت و اقتدار و استکبارستیزی، کوچکترین خدشه ای واردکند.






نظر شما