شناسهٔ خبر: 17385927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت قزوین:

260 طرح صنعتی در قزوین تسهیلات بهین یاب دریافت کردند

قزوین- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین گفت: برای رونق تولید و افزایش اشتغال در بخش صنعت تاکنون 288 میلیارد تومان تسهیلات به 260 طرح صنعتی استان در سامانه بهین یاب پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین دور از نشست های تخصصی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت با معاونان و کارشناسان حوزه صنعت برای بررسی روند پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان ظهر پنجشنبه در اداره صنایع قزوین برگزار شد.

علی پرزحمت دراین نشست با عرض تسلیت بمناسبت درگذشت یارامام و رهبری، حضرت آیت الله رفسنجانی گفت:عنوان سردار سازندگی باتوجه به خدمات ارزنده ایشان دردوران قبل و بعداز انقلاب شایسته این شخصیت مبارز و انقلابی است.

وی افزود: درگذشت جانگداز مجاهد و یار شفیق امام(ره) و رهبری، حضرت آیت الله رفسنجانی موجب تاثر همگان شد و حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم تشییع بیانگر جایگاه این مبارز در کشور بود.

پرزحمت با اشاره به رنج های بسیاری که ایشان در سالهای قبل و بعد از انقلاب متحمل شدند تصریح کرد: ایت الله رفسنجانی از مهمترین چهره های تاثیر گذار در روند انقلاب و دوران پس از آن تا امروز بود که با ذکاوت سیاسی و تلاش بی وقفه نقش بی بدیلی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی داشت.

اطلاعات واحدهای تولیدی به روز شود

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین در ادامه با تاکید بر لزوم به روزرسانی آمار و اطلاعات مربوط به بانک های عامل و واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات گفت: همه کارشناسان باید اطلاعات به روز را در اختیار داشته باشند تا بتوانند در برنامه ریزی از آن استفاده بهینه کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارش دریافتی در سامانه بهین یاب تاکنون۲۶۰ طرح و واحدصنعتی موفق به دریافت بیش از ۲۸۸ میلیارد تومان تسهیلات شده اندکه نظارت برنحوه هزینه کرد آنها در دستور کار کمیته نظارت سازمان صنعت قرار دارد.

پرزحمت گفت: تعداد ۶۶ طرح و واحدصنعتی نیز با تکمیل مدارک در بانکها با دریافت مصوبه کمیته اعتباری بانکها پیگیری عقد قرارداد آنها در دستور کار کارشناسان قرار دارد.

کامران لشکری، معاون برنامه ریزی وسرمایه گذاری سازمان صنعت استان هم گفت: برای تسریع در کارها علت انباشت قراردادها، فعالیتهای نطارتی و دلیل رد شدن مصوبات کارگروه توسط بانکهای عامل به صورت دقیق بررسی می شود.

در ادامه این جلسه هر یک از کارشناسان توضیحاتی در خصوص وضعیت تسهیلات متقاضیان ارائه کردند و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز  پاسخ لازم را بیان کرد.

نظر شما