شناسهٔ خبر: 17385827 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اسعد حردان:

آیت الله هاشمی‌رفسنجانی از بارزترین فرماندهان انقلاب اسلامی ایران بود

71579

عضو شورایعالی حزب سوسیال ناسیونالیست سوریه در گذشت آیت‌الله رفسنجانی را تسلیت گفت و آن فقید را از بزرگان انقلاب اسلامی ایران توصف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از المنار، اسعد حردان عضو شورای عالی حزب سوسیال ناسیونالیست سوریه با ارسال پیامی به حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در گذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلت نظام را تسلیت گفت.

متن پیام وی به این شرح است:

با کمال تاسف خبر درگذشت آیت الله رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را دریافت کردیم.

آن فقید یکی از بارزترین شخصیت‌ها و فرماندهان انقلاب اسلامی ایران است، ایشان در تمام مراحل پیروزی انقلاب اسلامی حضور داشتند و از جمله شخصیت‌های بزرگی بود که دستاوردها و پیروزی‌های انقلاب را به پایه‌های محکمی تبدیل کردند و جمهوری اسلامی ایران را به یک حکومت قوی و قدرتمند تبدیل کردند، که از حاکمیت و حقوق ملت خود دفاع می‌کند و در کنار مسائل امت اسلامی که در راس آن‌ها مساله فلسطین قرار دارد، ایستادگی کرد. همچنین از مقاومت‌های ملت‌مان در لبنان و فلسطین و از سوریه و عراق در مقابله با تروریست‌ها و افراط گرایان حمایت کرد.

اسعد حردان در ادامه گفت: آن فقید بزرگ نقش سازنده‌ای در دوران ریاست جمهوری‌اش و منصب‌هایی که به آن‌ها مشغول بود، ایفا کرد و در این دوران نشان داد که به مسائل حق، عدل و آزادی پایبند است و این مسائل از اهداف جمهوری اسلامی ایران است.

ما از صمیم دل درگذشت این شخصیت بزرگ را به رهبر انقلاب اسلامی، ملت ایران و خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گوییم.

انتهای پیام

نظر شما