شناسهٔ خبر: 17385822 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

آرام‌طبع در آستانه جدایی از ما قرار دارد

برانکو: هدف ما هجومی‌تر و مؤثرتر بازی کردن است/ انتظار دارم رفیعی کیفیت ما را در بخش حمله بالاتر ببرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف ما همیشه هجومی‌تر و مؤثرتر بازی کردن است و انتظار دارم حضور رفیعی یک بُعد بیشتر از قبل برای ما داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «نسیم آنلاین»، تسنیم نوشت: برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم نیم‌فصل دوم را با بازی مقابل سایپا در ورزشگاه خانگی خودمان آغاز می‌کنیم. سایپا در دیدار مقابل ماشین‌سازی بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانایی‌های خود را در این بازی نشان دادند که در نهایت با تساوی به پایان رسید. سایپا در نیم‌فصل دوم تقویت شده و با جذب حامد لک، محمدرضا خلعتبری و پورقاز تیم بهتری شده است. همین سه بازیکن قطعاً 30 درصد می‌توانند تیم سایپا را تقویت کنند.

همیشه اولین بازی سخت‌ترین بازی است
وی ادامه داد: چیزی که من معتقدم این است که همیشه اولین بازی سخت‌ترین بازی است به خصوص وقتی مدعی قهرمانی باشید، همه در بازی اول توقع دارند در کنار بازی زیبا نتیجه خوبی را هم کسب کنیم و ما به خوبی از این آگاه هستیم و خود را به خوبی آماده کردیم.

آرام‌طبع در آستانه جدایی از ما قرار دارد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازیکنان جداشده و جذب شده پرسپولیس در تعطیلات نیم‌فصل عنوان کرد: احمد نوراللهی و امید عالیشاه همان‌طور که در جریان هستید از ما جدا شدند. آرام‌طبع نیز در آستانه جدایی قرار دارد. همچنین دو بازیکن جوان ما شهاب زاهدی و رحمتی که در نیم‌فصل نخست در رقابت بازی کردن قرار نداشتند از ما جدا شدند، اما چیزی که من را خوشحال می‌کند جذب دو بازیکن عالی یعنی سروش رفیعی و سامان نریمان‌جهان است.

رفیعی و نریمان‌جهان فردا می‌توانند بازی کنند
وی ادامه داد: خوشبختانه امروز کارت بازی هر دوی این بازیکنان صادر شد و می‌توانند فردا در دیدار مقابل سایپا برای حضور در ترکیب ثابت با دیگر بازیکنان رقابت کنند.

رضاییان تنها غایب ما در دیدار فرداست
برانکو در خصوص غایبان پرسپولیس در دیدار فردا عنوان کرد: متأسفانه ما فقط رامین رضاییان را به دلیل مصدومیت از ترکیب خود خارج کردیم. رامین همچنان از ناحیه کمر درد دارد.

انتظار دارم رفیعی کیفیت ما را در بخش حمله بالاتر ببرد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص انتظاراتی که از سروش رفیعی در نیم‌فصل دوم خواهد داشت، گفت: از کیفیت سروش رفیعی و سامان نریمان‌جهان در تمرینات این چند روز راضی هستم و انتظار دارم رفیعی کیفیت ما را در بخش حمله بالاتر ببرد. سروش رفیعی به همراه سامان نریمان‌جهان می‌توانند با حضور دیگر هافبک‌های ما یعنی مسلمان، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا خط هافبک ما را برای نیم‌فصل دوم تقویت کنند.

هدف ما همیشه هجومی‌تر و مؤثرتر بازی کردن است
وی ادامه داد: حضور رفیعی خط هافبک ما را قوی‌تر خواهد کرد و یک پلی‌میکر دیگر به تیم ما اضافه خواهد کرد تا با خلاقیت خود و در یک رقابت خوب با دیگر بازیکنان در این بخش کمک حال ما باشد. همان‌طور هم که قبلاً گفتم هدف ما همیشه هجومی‌تر و مؤثرتر بازی کردن است و انتظار دارم حضور رفیعی یک بُعد بیشتر از قبل برای ما داشته باشد.

نیاز نمی‌بینم در مورد هیچ بازیکنی تا قبل از نهایی شدن حضورش در تیمم صحبت کنم
برانکو در خصوص شایعاتی که مبنی بر جذب مدافع عراقی شنیده می‌شود، گفت: همان‌طور که می‌دانید من در مورد بازیکنانی که عضو تیم ما نیستند صحبت نمی‌کنم و معتقدم این مسائل جزو مسائل محرمانه باشگاه است. من نیاز نمی‌بینم در مورد هیچ بازیکنی تا قبل از نهایی شدن حضور او در تیمم صحبت کنم، همان‌طور که تا قبل از حضور سروش رفیعی و سامان نریمان جهان صحبت نکرده بودم.  هنوز فصل نقل‌و‌انتقالات ادامه دارد و ما قطعاً نیاز به جذب یک یا دو بازیکن دیگر داریم.

نظری روی آقای گل لیگ یک ندارم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که با توجه به عملکرد عباس‌زاده در لیگ یک بهتر نیست پرسپولیس برای حل مشکلات گلزنی خود این بازیکن را جذب کند، گفت: من دنبال بازیکنانی هستم که جوابگوی معیارهای تیم بزرگی چون پرسپولیس باشند. من به عباس‌زاده بابت عملکرد خوبش و آقای گلی لیگ دسته یک تبریک می‌گویم و قطعاً این بازیکن کیفیت خود را دارد، اما در حال حاضر من اولویت را به طارمی، علیپور، امیری و ولادیمیر می‌دهم و نظری برای جذب ایشان ندارم.

ستاره‌های حقیقی همیشه در خدمت تیم هستند
وی در خصوص رقابت سخت بازیکنان پرسپولیس در نیم‌فصل دوم برای حضور در ترکیب اصلی و کار سخت خود و بازی گرفتن از این ستاره‌ها عنوان کرد: تیم بزرگی مثل پرسپولیس همیشه و در همه حال خواستار ستاره‌هاست، اما ستاره‌های حقیقی همیشه در خدمت تیم هستند و نه در خدمت خودشان و با رعایت این اصول می‌توانیم بگوییم یک بازیکن ستاره است. برای من قوی بودن نیمکت‌مان با توجه به حدود 23 بازی که در نیم‌فصل دوم در پیش رو داریم و فشردگی مسابقات بسیار مهم است و قطعاً همه این بازیکنان دقایق بازی خود را خواهند داشت.

پیدا کردن بازیکنی که 35 گل برای ما بزند خیلی سخت است!
برانکو در مورد تغییر تاکتیک پرسپولیس از 2-4-4 به 3-4-4 عنوان کرد: من فکر می‌کنم با توجه به بازیکنانی که داریم ما باید با دو مهاجم بازی کنیم و این بهترین سیستم برای بازیکنان فعلی ماست. تیم ما در نیم‌فصل اول به نسبت موقعیت‌هایی که به وجود آورد، گل‌های کافی به ثمر نرساند اما در حال حاضر نمی‌خواهم در خصوص دلایل این موضوع صحبت کنم. این وظیفه مستمر ماست و باید تلاش کنیم بیشتر گل بزنیم، اما این را هم نباید فراموش کرد که پیدا کردن بازیکنی که 35 گل برای ما بزند خیلی سخت است!

رضاییان 20 روز است که تمرین کافی نداشته است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مصدومیت رامین رضاییان عنوان کرد: رضاییان هنوز کمردرد دارد و به خاطر همین موضوع 20 روز است که تمرین کافی نداشته است.

نمی‌توانم یک شبه بازیکنان جدید را با دیگران هماهنگ کنم
وی در خصوص هماهنگی بازیکنان جدید پرسپولیس با این تیم خاطرنشان کرد: بازیکنان جدیدی که به تیم ما آمدند مدت زمان زیادی برای تطبیق یا حتی آشنا شدن با هم‌تیمی‌های خود و دیدگاه باشگاه نداشتند و من نیز یک شبه با یک بشکن نمی‌توانم آنها را هماهنگ کنم.

در نیم‌فصل دوم مهم‌ترین مسئله برای من ابتدا نتیجه گرفتن است
برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا در نیم‌فصل دوم به دنبال پیروزی‌های اقتصادی است یا به برد با تفاضل گل بهتر نیز فکر می‌کند، گفت: ما دوست داریم در هر بازی با اختلاف 20 گل به برتری دست یابیم (باخنده) اما بعضی جاها موفق نمی‌شویم. در نیم‌فصل دوم مهم‌ترین مسئله برای من ابتدا نتیجه گرفتن است. کلاً من مربی هستم که به بازی تهاجمی علاقه‌مند هستم، اما در این خصوص جمله‌ای از آلکس فرگوسن بهترین مربی تاریخ دنیا برای شما می‌گویم که یک بار اعلام کرده بود مهاجمان بازی را می‌برند، اما مدافعان هستند که جام را می‌برند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مشکلاتش با کی‌روش و اینکه قرار نیست در یک جلسه این مشکلات برطرف شود، گفت: من با کسی دعوا ندارم و فقط نظر خود را مطرح کردم، همان‌طور که شما‌ خبرنگار‌ها در خصوص من نظرات خود را می‌نویسید. برخی از شما دوستان بارها نوشتید من آدم بدی هستم، اما من همه شما را دوست دارم (با خنده).

وی در پایان در خصوص انتخاب لوکا مودریچ یکی از شاگردانش به عنوان بهترین بازیکن سال کرواسی عنوان کرد: او بهترین هافبک دنیاست و 5 سال متوالی به عنوان بهترین بازیکن کرواسی انتخاب شده است و این موضوع برای من افتخار است. من به او افتخار می‌کنم اما در کنار مودریچ به علی دایی، علی کریمی، کریم باقری و مهدی مهدوی‌کیا که از شاگردانم بودم افتخار خواهم کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما