شناسهٔ خبر: 17385802 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

خودروهای لوکس، سریع‌تر و سبک‌تر +عکس

نمایشگاه بین المللی اتومبیل دیترویت، در هفته جاری برگزار شد و در آن طرح های اولیه های متعدد و جالبی رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

 العالم-گوناگون

به گزارش  نیو اطلس، برخلاف نمایشگاه پاریس که روی شیوه های حمل ونقل نوین بنا نهاده شده بود،  نمایشگاه دیترویت مملو از خودروهای اسپرت و چهار دری بود که  طرح های زیبای داشتند و به مقوله حفظ محیط زیست و کم هزینه بودن توجه چندانی نشده بود.

همچنین نمایشگاه دیترویت، محلی برای نمایش خودروهایی با قدرت موتور خارق العاده و ویژگی های لوکس بود 

Audi Q۸، جالب ترین کانسپت رونمایی شده

اتومبیل Audi Q۸ Concept بدون شک عنوان جالب ترین خودروی رونمایی شده را به خود اختصاص داده است. قدرت موتور الکتریکی آن ۳۳۳ اسب بخاریا ۲۴۵ کیلووات ساعت  است. آئودی ادعا می کند بالاترین سرعت این خودروی الکتریکی ۶۰ کیلومتر است.

 

 

Lexus LS۵۰۰ و رقابت با BMW و مرسدس بنز

این خودرو برای رقابت با سری BMW ۷ و مرسدس بنز کلاس S ساخته شده است. فضای داخلی آن کاملا لوکس است. اما این تنها ویژگی آن است شرکت تولید کننده اعلام کرده شاسی های GA-L جدید می توانند قابلیت های LS۵۰۰ را نیز داشته باشند. استفاده از آلومینیوم و فولاد سبک سبب شده این خودرو نسبت به نمونه های قبلی ۹۱ کیلوگرم سبکتر باشد.

 

 

ورود Kia Stinger GT به باشگاه خودروهای لوکس

شرکت کیا روزهای تولید خودروهای ارزان را پشت سرگذاشته است.  مدل استینگر نیز این نکته را تایید می کند. در ورای این ظاهر زیبا و شیک یک موتور قدیمی وجود دارد که به خودرو قدرت خارق العاده ای می دهد.

خودروی استینگر  دارای موتور ۶ سیلندر دو قلو است که در خودروهای گرانقیمت استفاده می شود. همچنین این خودرو می تواند در ۵.۱ ثانیه سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر برساعت را طی کند.  

منبع:مهر

نظر شما