شناسهٔ خبر: 17385795 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

برانکو: می‌خواهیم در هر بازی با اختلاف 20 گل پیروز شویم

فارس

سرمربی پرسپولیس گفت: برای بازی با سایپا کاملا آماده‌ایم.

صاحب‌خبر -
به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر سایپا اظهار داشت: نیم فصل دوم را با  سایپا شروع می کنیم. سایپا بازی خوبی مقابل ماشین سازی انجام داد. لک و پورقاز رو خلعتبری گرفتند که 30 درصد سایپا را تقویت می‌کند. اولین بازی همیشه سخت است بخصوص اینکه وقتی که مدعی قهرمانی باشید، همه در بازی اول توقع دارند که بازی خوبی را انجام بدهید، ما هم برای این بازی کاملاً آماده‌ایم.

وی افزود: امید عالیشاه و نوراللهی از جمع ما شده‌اند، آرام‌طبع هم در آستانه جدایی است همینطور رحمتی و زاهدی از تیم ما رفته‌اند اما آنچه من را خوشحال می‌کند این است که 2 بازیکن عالی به نام‌های سروش رفیعی و نریمان جهان را گرفته‌ایم که کارتشان صادر شده و می‌توانند بازی کنند و برای حضور در ترکیب 11 نفره با دیگر بازیکنان رقابت کنند. رامین رضاییان هم در ترکیبمان نیست زیرا هنوز از ناحیه کمر احساس درد می‌کند.

وی در مورد اینکه انتظارش از بازیکنان جدید بخصوص سروش رفیعی چیست، گفت: از کیفیت این بازیکنان راضی هستم، طبیعی است که انتظار دارم کیفیت تیم را بالا ببرند. بخصوص در بخش حمله به همراه سامان، فرشاد، مسلمان و کمال بخش میانه تیم را با حضور آنها بسته‌ایم. با حضور آنها شرایط تیم تهاجمی‌تر خواهد شد و پلی‌میکر داریم، 3 بازیکن خلاق در میانه زمین داریم. کمال، سروش، محسن مسلمان، فرشاد، وحید امیری، سامان نریمان جهان با یکدیگر رقابت می‌کنند. در این بخش تیم این بازیکنان حضور دارند و به تهاجمی بودن تیم و موثر بودن آن کمک می‌کنند، طبیعی است که انتظار داریم یک بعد بیشتر از قبل داشته باشیم.

برانکو در مورد جذب مدافع عراقی گفت: در مورد بازیکنانی که عضو تیم ما نیستند صحبت نمی‌کنیم، این مسائل از مسائل محرمانه باشگاه است و تا زمانی که قطعی نشده ما نظر نمی‌دهیم. با سروش و سامان قرارداد امضاء کرده‌ایم البته فصل نقل و انتقالات هنوز ادامه دارد و طبیعی است که یکی دو بازیکن دیگر بگیریم.

برانکو در مورد اینکه چرا بازیکنی مثل محمد عباس‌زاده را جذب نکردید، گفت: بازیکنانی که ما می‌گیریم، باید جوابگوی معیار پرسپولیس باشند، به عباس‌زاده تبریک می‌گویم که آقای گل لیگ یک است و کیفیت خودش را دارد اما در حال حاضر امیری، علیپور، طارمی، ولادیمیر را در اولویت دارم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس از همه این ستاره‌ها می‌تواند بازیکن بگیرد، گفت: طبیعی است که پرسپولیس می‌خواهد خوب باشد و ستاره‌هایی حقیقی هستند که در خدمت تیم باشند نه در خدمت خودشان و ما می‌خواهیم نیمکت قوی هم داشته باشیم چون حداقل ۲۳ بازی دیگر پیش رو داریم و برنامه بازی‌ها خیلی فشرده است و هر بازیکنی برای دقایق خودش بازی می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه این تیم با جذب نفرات جدید تغییر تاکتیک خواهد داد یا خیر، گفت: ما با دو مهاجم بازی می‌کنیم چون این می‌تواند بهترین سیستم با توجه به بازیکنانی باشد که در اختیار داریم و طبیعی است که موقعیت‌های گل زیادی بوجود می‌آوردیم اما زیاد در گل زدن موفق نبودیم که آن هم دلایل خاص خود را دارد و این وظیفه مستمر ما است که تمرین کنیم ضمن اینکه پیدا کردن بازیکنی که ۲۵ تا ۳۰ گل بزند راحت نیست.

وی در مورد وضعیت رامین رضاییان گفت: رامین هنوز کمر درد دارد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در نیم‌فصل اول با حداقل گل مقابل حریفانش پیروز شده و نیم فصل دوم شرایط چگونه خواهد بود، گفت: طبیعی است که بازیکنان جدید برای آنکه با بازیکنان دیگر تطبیق پیدا کنند و هماهنگ شوند، به زمان نیاز دارند و یک شبه نمی‌شود به هماهنگی رسید و با یک بشکن نمی‌توان به همه آنها رسید. ما می‌خواهیم در هر بازی با اختلاف ۲۰ گل پیروز شویم البته شوخی کردم! به هر حال طبیعی است که مربیان بخواهند تیم‌هایشان با اختلاف گل بیشتری به موفقیت برسند اما مهمتر از تعداد گل نتیجه است. من مربی هستم که کار تهاجمی را دوست دارم اما بهترین مربی تاریخ دنیا فرگوسن یک جمله خوب می‌گوید و آن این است که مهاجمان بازی را می‌برند اما این دفاع است که جام قهرمانی را می‌آورد.

وی در مورد اینکه با کی‌روش جلسه‌ای برای حل دعوا و اختلافش می‌گذارد، گفت: من با چه کسی دعوا و اختلاف داشتم؟ من با هیچکس دعوا ندارم. من نظرم را گفتم. همانطور که شما در مورد من می‌نویسید. الان این خبرنگار (با دست به یکی از خبرنگاران اشاره کرد) نوشته که من آدم بدی هستم ولی من دوستش دارم.

برانکو در مورد لوکا مودریچ و اینکه این بازیکن، بازیکن سال کرواسی شد، گفت: او بهترین هافبک دنیا است. نباید بهترین بازیکن کرواسی شود؟ ۵ سال است که او بهترین بازیکن کرواسی می‌شود. من مربی او بودم و به او افتخار می‌کنم همانطور که از اینکه مربی علی دایی، کریم باقری، علی کریمی و مهدوی‌یا بودم افتخار می‌کنم.

برچسب‌ها:

نظر شما