شناسهٔ خبر: 17385786 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روز برزخی؛ تعبیر جالب لاریجانی از پنجشنبه های مجلس/ ادامه برنامه ششم روز شنبه

تهران-ایرنا- جلسه علنی امروز پنج شنبه مجلس شورای اسلامی در حالی به پایان رسید که رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان گفت: پنج شنبه ها حالت برزخی دارد دیگر نمی شود جلسه را ادامه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علی لاریجانی پیش از به صدا در آوردن زنگ پایان جلسه علنی امروز پنج شنبه مجلس گفت: برخی دوستان به من تذکر می دهند، انگار خسته شده اند.
وی افزود: بهتر است که جلسه علنی بعدی ما شنبه هفته آینده برگزار شود، ما در روز شنبه تا آخر وقت در سه شیفت ما بقی مواد باقی مانده لایحه برنامه ششم توسعه را بررسی و این لایحه را به اتمام می رسانیم.
لاریجانی ادامه داد: ما هفته آینده فقط روز شنبه جلسه علنی داریم و پس از آن نمایندگان می توانند برای سرکشی به حوزه های انتخابیه بروند.
در ادامه لاریجانی این موضوع را به رای مجلس گذاشت و در نهایت نمایندگان با 119 رای موافق، 67 رای مخالف، 1 رای ممتنع از 214 نماینده حاضر با برگزاری جلسه علنی بعدی مجلس در روز شنبه هفته آینده موافقت کردند.
به گزارش ایرنا، بررسی لایحه برنامه ششم توسعه از یکشنبه 28 آذر ماه در مجلس شورای اسلامی آغاز شده است و نمایندگان کلیات این لایحه را با 154 رای موافق تصویب کردند.
سیام 9121**1601**خبرنگار : سمیه لاری ** انتشاردهنده : شهناز حسنی

انتهای پیام /*

نظر شما