شناسهٔ خبر: 17385736 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار سمنان از مرکز خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) سمنان بازدید کرد

سمنان- ایرنا- محمدرضا خباز روز پنجشنبه از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز سمنان بازدید کرد و در نشست خبری با خبرنگاران این مرکز حضور یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز امروز از مرکز خبرگزاری ایرنا استان سمنان بازدید کرد و ضمن حضور در نشست خبری با خبرنگاران این مرکز، در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.
استاندار سمنان در نشست خبری در خبرگزاری ایرنا مرکز سمنان، ارتحال آیت هاشمی، شخصیت بزرگ انقلابی و یار 59 ساله رهبری را به ملت ایران تسلیت گفت و افزود: رسانه ها نیز در انعکاس اخبار آئین تشییع این شخصیت عملکرد خوبی داشتند و خبرگزاری جمهوری اسلامی از بهترین رسانه ها در اطلاع رسانی از این جریان بود.
خباز با اشاره به برنامه های دولت تدبیر و امید برای توسعه استان سمنان گفت: سمنان دارای ظرفیت های متنوع است که از سوی خداوند حکیمانه و به عنوان نعمت الهی در این استان قرار گرفته است.
وی افزود: چهار گونه آب و هوایی مختلف در استان سمنان وجود دارد که می تواند گردشگران را ظرف چند ساعت در این تنوع آب و هوایی مهمان کند که ظرفیتی نادر است.
استاندار سمنان با اشاره به قرارگرفتن این استان در محور شرقی غربی، گفت: با تکمیل محور بندرعباس به بندر امیرآباد، سمنان در محور شمالی- جنوبی نیز قراد می‌گیرد و مرکز چهار محور کشور خواهد شد که موقعیتی ویژه برای استان سمنان است.
خباز، به وجود حدود 44 تنوع عناصر فلزی و غیرفلزی در استان سمنان اشاره و خاطرنشان کرد: وجود این ظرفیت با ارزش افزوده قابل توجه، نیازمند مشارکت سرمایه گذاران برای بهره برداری است.
استاندار سمنان با بیان اینکه این استان منابع گردشگری طبیعی و غیرطبیعی فراوان دارد، اضافه کرد: علاوه بر ظرفیت های گردشگری طبیعی مانند کویر، جنگل و کوهستان، استان سمنان دارای ظرفیت هایی مانند بناهای تاریخی مانند مسجد تاریخانه هزار و 200 ساله است که جذابیت دوچندان برای گردشگران محسوب می شود.
رئیس خبرگزاری استان سمنان نیز با اشاره به توانمندی این خبرگزاری در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید، خاطرنشان کرد: خبرگزاری ایرنا برای نقش آفرینی سازنده در فضای اطلاع رسانی کشور آمادگی کامل دارد.
جانعلی فتحی با تاکید بر هدفگذاری خبرگزاری ایرنا برای اثرگذاری سازنده و حرفه ای در کشور، گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان به منظور انعکاس دستاوردهای کشور و دولت یازدهم تلاش مصاعف دارد و در استان سمنان مدیران استانی می توانند از ظرفیت این رسانه ملی برای پیشبرد توسعه استان استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه خبرگزاری ایرنا استان سمنان برای انعکاس مشکلات و نیازهای استان برنامه ویژه دارد، ادامه داد : خبرگزاری ایرنا به عنوان خبرگزاری حاکمیتی و ملی این ظرفیت را دارد تا برای پیشرفت جامعه در حوزه اطلاع رسانی نقش آفرین باشد و این امر نیازمند همکاری و هم افزایی مدیران اجرایی استان است.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه معرفی ظرفیت های استان در این خبرگزاری که به صورت ملی و بین المللی و به چند زبان دنیا فراگیر است می تواند برای توسعه راهگشا باشد، افزود: خبرگزاری ایرنا بازتاب دهنده عملکرد سازنده دولت تدبیر و امید در مسیر توسعه و رفع محرومیت های جامعه است.
محمدرضا خباز استاندار سمنان در نشست خبری در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان، درباره مسایلی مانند برگزاری انتخابات اردیبهشت 96، عملکرد استان برای بازتوانی واحدهای صنعتی نیمه تعطیل، برنامه های استان در ایام الله دهه فجر، ظرفیت های سرمایه گذاری این استان، مقام آیت الله هاشمی و صبوری ایشان در برابر مشکلات و تخریب ها، عملکرد دولت تدبیر و امید و تخریب های هدفدار و کم سابقه علیه دولت یازدهم، نقش برجام در رونق بخش های مختلف کشور و منشور حقوق شهروندی، مطالبی بیان کرد.
علی معینی دانشمندی مدیرکل و حجت الله یحیایی معاون دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان در این بازدید و نشست خبری حضور داشتند و استاندار سمنان را همراهی کردند.
محمدرضا خباز اسفند 94 نیز از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) سمنان بازدید داشت.
6103/6026
خبرنگار: مصطفی دهقان ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی

انتهای پیام /*

نظر شما