شناسهٔ خبر: 17385657 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور؛

تیم بسکتبال ایثار قم برابر شهرداری اراک به میدان می‌رود

قم - تیم بسکتبال ایثار قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برابر شهرداری اراک به میدان می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هفته اول از دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور فردا جمعه برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌ها در قم تیم ایثار قم پذیرای تیم بسکتبال شهرداری اراک خواهد بود.

ایثار قم که در نخستین مسابقه خود در این فصل توانسته است در خارج از خانه برابر تیم شهرداری اراک به پیروزی برسد در این بازی به دنبال تکرار نتیجه بازی رفت این بار در خانه است و می‌تواند با کسب یک برد دیگر جایگاه خود در صدر جدول این مسابقات را تثبیت کند.

در حالی که به دلیل انصراف تیم جانبازان فارس از حضور در لیگ، گروهی که تیم ایثار قم در آن قرار دارد ۳ تیمه شده است تیم ایثار قم با ۲ پیروزی متوالی در دور رفت صدرنشین شد و بعید است این صدرنشینی در ۲ بازی آینده نیز دستخوش تغییر شود.

دیدار تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم و شهرداری اراک روز جمعه ۲۴ دی از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه در سالن شهدای بهزیستی قم برگزار می‌شود و ایثار با استفاده از امتیاز میزبانی و بازی در خانه امیدوار است بتواند امتیاز کامل این بازی را از آن خود کند.

تیم ایثار قم در ۲ سال اخیر در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به مقام قهرمانی رسیده و می‌خواهد امسال با هدایت جواد شهره غلامی سومین قهرمانی پی در پی را به دست آورد و برای این منظور تمرینات منسجمی را پیش از آغاز فصل انجام داده است.

گرچه چند بازیکن تیم ایثار قم پیش از شروع فصل این باشگاه را ترک کرده‌اند اما ایثار نشان داده کع عزمی جدی برای قهرمانی دارد در حالی که در ترکیب تیم ایثار قم ۱۳ بازیکن شامل محمد محمدنژاد، اسماعیل ابوطالبی، اسماعیل فاضلی سلطان‌آبادی، نوروزعلی امام‌دوست، مهدی پناه، مهرداد نصری، علی‌اکبر ابراهیمی، احمد یوسفی، اسمعیل محمدزاده، محمدحسین بنازادگان، محمدرضا کریمی، حسن عبدی و پیمان میزان در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر به میدان می‌روند.

نظر شما