شناسهٔ خبر: 17385619 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نگاهی به عنوانهای روزنامه های 23 دی ماه در خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- نگاهی به عنوانها و عکسهای صفحه نخست روزنامه ها و هفته نامه های منتشر شده روز پنجشنبه 23 دی ماه 1395 در خراسان رضوی.

صاحب‌خبر -

*روزنامه خراسان:
تیتر صفحه نخست این روزنامه بر اساس پیش بینی بانک جهانی با عنوان 'تداوم رشد 5 درصدی اقتصاد ایران تا 3 سال' انتخاب شده است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز به تصویری از مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) اختصاص دارد.

*ویژه نامه خراسان رضوی روزنامه خراسان:
'رای بدوی 41 میلیاردی به نفع کتابخانه ها' تیتر نخست این ویژه نامه است.
عکس صفحه نخست این ویژه نامه نیز تصویری از زائر سرای ارزان قیمت است که با تیتر 'سومین زائر سرای ارزان قیمت در دهه فجر بهره برداری می شود' همراه می باشد.

*روزنامه قدس:
تیتر نخست این روزنامه 'تحریم ها تا انتخابات 96 تعلیق می شود!' به عنوان دستاورد مذاکره کنندگان از چانه زنی با آمریکا در نشست کمیسیون مشترک برجام انتخاب و منتشر شده است.
عکس صفحه نخست این روزنامه به تصویری از کوچه باغ های روستایی اختصاص دارد که با عنوان گزارش روز این روزنامه با تیتر 'زنگ خطر ایران بدون روستا' همراه است.

*روزنامه شهرآرا:
تیتر و عکس صفحه نخست این روزنامه به گزارشی در باره کوه خواری معدنچیان در ارتفاعات جنوبی مشهد اختصاص دارد که با تیتر 'چین کلاغ پر !' همراه است.

*روزنامه اتفاقیه خراسان:
تیتر صفحه نخست این شماره 'همسویی قوا، تنها راه پیشگیری از جرم' است.
این روزنامه که تصویری از یکی از خانه های قدیمی و تاریخی مشهد منتشر کرده است، تیتر 'لودرها تاریخ مشهد را می بلعند' را به عنوان تیتر همراه با عکس صفحه اول خود برگزیده است.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

انتهای پیام /*

نظر شما