شناسهٔ خبر: 17385467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی:

روحانیون مروجین توسعه دین و فرهنگ کشور هستند‌

R41348/P1377/S6,56/CT11

استاندار خراسان جنوبی گفت: روحانیون و علما تلاشگران در راه توسعه دینی و فرهنگ کشور هستند که امیدواریم بتوانیم کمک و امکاناتی را فراهم کنیم تا شرایط و امکانات بهتری برای روحانیون مستقر در روستاها فراهم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید‌علی‌اکبر پرویزی پیش از امروز در همایش تجلیل از روحانیون خدوم خراسان جنوبی با تسلیت رحلت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: روحانیون در راه توسعه دین و فرهنگ کشور همواره تلاش می‌کنند به ویژه روحانیونی که در سخت‌ترین شرایط در روستاهای دور و نزدیک با کمترین امکانات در راستای ترویج فرهنگ اسلام در تلاش هستند.

وی افزود: با توجه به تلاش روحانیون به ویژه در مناطق محروم امیدواریم بتوانیم کمک و امکاناتی را فراهم کنیم تا شرایط و امکانات بهتری برای روحانیون مستقر در روستاها فراهم شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در دهه 60 مظلوم انقلاب شهید بهشتی و در دهه 90 نیز مظلوم انقلاب آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بودند زیرا با همه مشکلات و فشارها از خود دفاع نکردند اما مردم شریف ایران نیز به خوبی مجاهدت‌ها و فداکاری‌های این بزرگمرد و یار دیرین امام (ره) و رهبری را در طول تاریخ انقلاب درک کرده و به نحو شایسته پیکر او را بدرقه کردند.

پرویزی بیان کرد: بزرگمردان و مؤثرین در شکل‌گیری انقلاب و یار امام و رهبری انگشت شمار هستند که باید به خوبی نگهداری شوند و به گونه‌ای رفتار نشود که بعضی از خناسان و فرصت طلبان سوءاستفاده کنند و کسانی که در سخت‌ترین شرایط یار و یاور انقلاب بودند مورد بی‌انصافی قرار بگیرند.

وی با اشاره به موضوعات استانی افزود: بعضی بی‌انصافی‌ها و تهمت‌ها وجود دارد که به راحتی پذیرفته می‌شود و در حالی است که بدون اینکه اطلاع داشته باشند مدیر استانی چه گفته است او را مورد بی‎‌انصافی و توهین قرار می‌دهند.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: ما برای کار آمده‌ایم و بر سلامت کاری، اصلاح امور، کنترل و مسائل مالی تأکید داریم تا کارها درست انجام شود زیرا مردم خود ناظر کارها هستند و اگر کاری انجام شود مردم قدرشناس هستند و اگر کاری انجام ندهیم باید پاسخگویی مردم باشیم و در محضر الهی جوابگو باشیم.

وی افزود: امیدواریم چهره دروغ، ریا، نفاق از جامعه ما رخ ببند و شهامت این را داشته باشیم در نوع مسئولیتی که هستیم صادقانه خدمت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما