شناسهٔ خبر: 17385409 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دولت در هفته ای که گذشت

از واکنش دولتی‌ها به درگذشت آیت‌الله هاشمی تا آرزوی یک استاندار

خبرگزاری میزان- هیئت دولت در هفته گذشته روزهای پرکاری را سپری کرد، مخاطبان خبرگزاری میزان می توانند در این بسته خبری اهم این اتفاقات را مطالعه کنند.

صاحب‌خبر -
دولت
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، هیئت دولت در هفته گذشته روزهای پرکاری را سپری کرد، مخاطبان خبرگزاری میزان می توانند در این بسته خبری اهم این اتفاقات را مطالعه کنند.

مشکلی در زمینه جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور به یزد نداریم

استاندار یزد با اشاره به اینکه باید پروژه‌های سفر رئیس جمهور به استان یزد تکمیل و بهره‌برداری شود، گفت: مشکلی در زمینه جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور به یزد نداریم.

دعوت هیات دولت از مردم ایران برای حضور در مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه امام خمینی (ره)

هیات دولت با صدور اطلاعیه‌ای از ملت شریف ایران دعوت کرد تا در مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی که از سوی رهبر معظم انقلاب روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه از ساعت۳۰: ۹ تا ۱۱ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، حضور یابند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تا ‏آخرین لحظه عمر پر برکت خود یار رهبری بود

رئیس جمهور با تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به ملت ‏ایران و بویژه مقام معظم رهبری که همسنگر و یار دیرین بودند، گفت: آیت‌الله هاشمی ‏رفسنجانی همواره در کنار امام(ره) و تا ‏آخرین لحظه زندگی و عمر پربرکت خود نیز یار مقام معظم رهبری بود.

آیت الله هاشمی تا مرز اعدام پیش رفت اما به آرمانهای انقلاب پایبند بود

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: آیت الله هاشمی چه در روزهای قبل از انقلاب و در روزهای سخت و شکنجه که تا مرحله اعدام پیش رفتند به انقلاب و آرمانهایش پایبند بودند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در کنار امام راحل بودند.

‌آرزو داشتم ‌تبریز را به چاههای نفت جنوب وصل کنم‌

استاندار آذربایجان شرقی به کلنگ‌زنی خط اتیلن غرب توسط وزیر نفت در هفته گذشته اشاره کرد و گفت:‌ ‌آرزو داشتیم که تبریز را به چاه های نفت جنوب وصل کنیم‌.

رئیس جمهور قانون اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس را ابلاغ کرد

حجت الاسلام والملسمین حسن روحانی رئیس جمهوری، قانون اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به مجلس شورای اسلامی ابلاغ کرد.

دولت ۲۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های اربعین درخوزستان و ایلام اختصاص داد

 استاندار خوزستان گفت: امسال اعتبارات جداگانه‌ای به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌ مرزهای خوزستان و ایلام اختصاص یافت.

پیگیری طرح‌های اقتصاد مقاومتی را رها نمی‌کنیم

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه پیگیری طرح‌های مربوط به اقتصاد مقاومتی را رها نمی‌کنیم، گفت: شتاب اقتصادی کشور با پیگیری طرح‌های اقتصاد مقاومتی و افزایش سرمایه‌گذاری‌ها محقق می شود.

انتهای پیام/

نظر شما