شناسهٔ خبر: 17385341 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیش از دو میلیارد ریال کالای قاچاق در دماوند کشف شد

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از کشف بیش از دو میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری و معرفی متهمان این پرونده اقتصادی به مراجع قضایی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدحسن محمدی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ضربتی عملیات ذوالفقار 95 و اخبار واصله مبنی بر سوء استفاده قاچاقچیان از محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه در منطقه دماوند برای حمل کالای قاچاق، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی به توقیف 16 دستگاه کامیون و کامیونت حامل بار قاچاق اشاره کرد و افزود: این میزان توقیف در طول سه شبانه روز کار عملیاتی و ایست بازرسی در محورهای فیروزکوه و هراز صورت گرفته است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این بازرسی ها مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد، خاطرنشان کرد: کالاهایی همچون لوازم خانگی، لاستیک خودرو، اسباب بازی، مواد خوراکی و دخانیات فاقد مدارک گمرکی به ارزش دو میلیارد و 871 میلیون ریال کشف و رانندگان خودروها و متهمان این پرونده نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند با بیان اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می کند، ادامه داد: نیروی انتظامی شهرستان دماوند در راستای تشکیل کارگروه های اطلاعاتی به طور قاطع با مفسدان اقتصادی برخورد قانونی خواهد داشت.
خبرنگار: الهام حیدری - انتشاردهنده: محمد آجورلو
تهرام/7246//1348

انتهای پیام /*

نظر شما