شناسهٔ خبر: 17385294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان:

ظرفیت مسجد برای پیشگیری از مشکلات حقوقی مردم کرمان بکار گرفته می‌شود

R7860/P1336/S6,67/CT11

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه در مراسم اعتکاف گذشته بالغ بر ده هزار معتکف درشهر کرمان حضور داشتند گفت: در سایر بخش‌های کرمان نیز ۶هزار و ۴۰۰ نفر در این مراسم شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان،حجت‌الاسلام علی جلالی امروز در همایش هر مسجد یک حقوقدان که با حضور روحانیون و ائمه جماعت شهر کرمان برگزارشد با اشاره به برگزاری نمار جماعت در 255 مسجد کرمان اظهارداشت: استفاده از ظرفیت مساجد و نمازگزاران برای آگاه‌سازی افکار عمومی بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک سازمان تبلیغات اسلامی با نیروی انتظامی و دادگستری گفت: یک سوم پروندهایی که به دادگستری فرستاده می‌شوند در رابطه با طلاق است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان با بیان اینکه اجرای طرح هرمسجد یک حقوقدان در برخی مساجد اجرا شده گفت: آگاهی، اطلاع‌رسانی و آشنایی با مسایل حقوقی برای مردم بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به وجود فضای مجازی، خطرات و جایگاهی که امروز در جامعه پیدا کرده گفت: با همکاری نیروی انتظامی برنامه مشترکی را از اعتکاف امسال آغاز کردیم و با بهره‌گیری از کارشناسان نیروی انتظامی در این مراسم روحانی در جهت آگاه‌سازی جوانان و افکار‌عمومی بهره گرفتیم.

جلالی با اشاره به اینکه در مراسم اعتکاف گذشته بالغ بر ده هزار معتکف درشهر کرمان حضور داشتند گفت: در سایر بخش‌های کرمان نیز 6هزار و 400 نفر در این مراسم شرکت کردند.

وی با تاکید بر اینکه اغلب شرکت‌کنندگان در این مراسم جوانان هستند گفت: استفاده از این ظرفیت عظیم در جهت روشنگری و آگاه‌سازی افکار‌عمومی برای ما بسیار اهمیت دارد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به نماز در جامعه گفت: اگر دو معضل در جامعه‌ای حاکم شود این جامعه سرانجام خوبی ندارد یکی غفلت از نماز و دوم گسترش شهوت‌رانی درجامعه است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز و  نمازخوانی در جامعه بسیار اهمیت دارد گفت: باید از ظرفیت مساجد و نمازگزاران در جهت اشاعه فرهنگ دینی و روشن‌سازی افکار عمومی در پیشگیری از مشکلات حقوقی بهره بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما