شناسهٔ خبر: 17385241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه استان البرز:

افتخارات قهرمانان ورزشی مدیون خون شهدا است

کرج- ایرنا- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: عزت، امنیت و افتخاری که ما داریم، از برکت خون شهدایی است که زن و فرزند خود را رها کردند تا ما بتوانیم در میادین قهرمانی برای نظام مدال کسب کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار علی استاد حسینی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از مدیران، مربیان و قهرمانان مدال آور ورزش بسیج استان البرز که در کانون بسیج جوانان کرج برگزار شد، افزود: امروز ملت ایران در همه زمینه ها در جهان به عنوان یک ابر قدرت است واگر به ان توجه شود با تلاش در همه زمینه ها می توانیم در بسیاری از رشته های ورزشی جزو قهرمانان جهان باشیم.
وی با بیان اینکه یکی از افتخارات ما این است که هم نفس با شهدا بوده ایم، اظهار داشت: امروز استان البرز مفتخر است بیش از 20 شهید مدافع حرم از برادران ایرانی و 51 نفر از لشگر فاطمیون در طول این مدت تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
استاد حسینی گفت: عزت و امنیت ما حاصل خون شهداست و اگر این امنیت برای ما حاصل نمی شد نمی توانستیم این افتخارات را برای ایران اسلامی کسب کنیم و ما همگی تا ابد مدیون شهدا هستیم.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ورزش بیان داشت: امروز اگر می خواهیم نشاط و شادابی و بسیاری از بیماری ها از جامعه رخت بر بندد، باید زمینه انرژی برای جوانان را فراهم کنیم که درمیدان های ورزشی تخلیه شود.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز اظهار داشت: اگر زمینه ورزش برای جوانان، میانسالان و کهنسالان را فراهم نکنیم باید به دنبال بیماری ها و امراض باشیم که دلیل بسیاری از بیماری ها به دلیل ورزش نکردن است .
وی با بیان اینکه ورزشکاران نشاط بیشتری از اقشار دیگر جامعه دارند، تصریح کرد: زمینه ورزش برای تمامی رده های سنی در استان فراهم است و بسیاری از مدال آورندگان کشور به استان البرز تعلق دارند و اکثر آن ها بسیجی هستند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: مدال آورندگان در عرصه های مختلف 2 کار اصلی انجام میدهند، اول با ورزش پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در می آورند و باعث افتخار هستند، و دیگر اینکه در عرصه جهانی علائمی به به کار میبرند که نشان دهنده این است که مردم ایران هدفمند هستند .
استاد حسینی گفت: وقتی ورزشکار ما چفیه بر دوش خود می اندازد و عکس شهدای مدافع حرم را در دست میگیرد، یعنی بدانید ما هر چه داریم از شهدا است و ادامه دهنده راه این شهدا هستیم و این برای ما افتخار است.
وی تاکید کرد: قهرمانی که حاضر نمی شود با نماینده رژیم صهیونیستی مبارزه کند و به عنوان پهلوان باقی میماند آن برای ما ارزش است .
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به ورزشکاری که با نماینده رژیم صهیونیستی عکس گرفته است افزود: مقصر این رخداد مسئولینی بودند که در آن مراسم حضور داشتند و به احتمال زیاد آن ورزشکار از این مطلب آگاه نبوده است، اما مربیان و سرپرستان و کسانی که در این کار دخیل بودند باید مواخذه میشدند.
سردار استاد حسینی بیان داشت: جوانان ورزشکار ما کسانی هستند که نشان قهرمانی خود را به خانواده شهدای مدافع حرم هدیه می کنند و این موارد بسیار ارزشمند است و ما این ورزشکاران را از همان افراد مجاهدی می دانیم که در آنجا جنگیدند و اینها در میدان هایی افتخار آفریدند و آن چیزی که به دست آورده اند را تقدیم می کنند.
وی گفت: امروز ملت ایران در همه زمینه ها در جهان به عنوان یک ابر قدرت است واگر به آن توجه شود با تلاش در همه زمینه ها می توانیم در بسیاری از رشته های ورزشی جزو قهرمانان جهان باشیم .
استاد حسینی با بیان اینکه کارهای ورزشی زیادی در استان البرز انجام شده است افزود: بیش از 54 سالن ورزشی در سطح استان البرز در 2 سال اخیر افتتاح شده است.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در پایان از جوانان بسیجی و قهرمانان استان البرز در کنار ملت قهرمان ایران که در میدان های جهانی حماسه آفریدند تقدیر کردند.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری

انتهای پیام /*

نظر شما