شناسهٔ خبر: 17385176 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی هرمزگان خبر داد

پخش زنده همایش پیاده‌روی صبح جمعه فین از شبکه سوم سیما

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان هرمزگان از برگزاری همایش پیاده‌روی در صبح جمعه در شهر فین و پخش آن از شبکه سوم سیما خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، کیانوش جهانبخش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی شهر فین در صبح روز جمعه 23 دی ماه برگزار می‌شود که از شبکه سوم سیما نیز به طور مستقیم پخش خواهد شد.

وی با بیان این که استان هرمزگان به استان‌های برتر کشور در زمینه برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی مطرح است، افزود: تاکنون تمرکز برگزاری همایش‌های پیاده‌روی عمدتا در مرکز استان و در شهر بندرعباس بود اما در حال حاضر به منظور رشد ورزش همگانی تصمیم گرفته‌ایم تا همایش‌های پیاده‌روی را در شهرهای مختلف استان برگزار کنیم.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان هرمزگان ادامه داد: برگزاری این همایش‌ها و پخش آنها از شبکه‌های ملی نه تنها به گسترش شور و نشاط در سطح استان می‌افزاید بلکه زمینه را نیز برای معرفی مناطق مختلف استان هرمزگان به هموطنانمان در سراسر کشور فراهم می‌کند.

جهانبخش گفت: بزرگ‌ترین سرمایه هر منطقه نیروی انسانی سالم، توانمند و با نشاط آن هستند و گسترش ورزش همگانی به رشد یک منطقه و توسعه آن نیز کمک می‌کند.

وی همچنین عنوان کرد: شهر فین قطب علم، اندیشه و فرهنگ استان هرمزگان است و این منطقه زیبا با مردمانی ورزش‌دوست باید به شکل هر چه بهتر و بیشتری به سراسر ایران معرفی شود و پخش همایش بزرگ پیاده‌روی روز جمعه از شبکه سوم سیما سبب خواهد شد مردم مناطق مختلف کشورمان با این منطقه هر چه بیشتر آشنا شوند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی همچنین از حضور نائب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور و مسؤولان استان در این همایش پیاده‌روی خبر داد و از همکاری نیروی انتظامی، استانداری هرمزگان، فرمانداری شهرستان بندرعباس و مسؤولان محلی و مردم فین در آماده‌سازی شهر برای برگزاری همایش پیاده‌روی فردا صبح قدردانی کرد و گفت: این برنامه از ساعت 6 صبح آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/3264/ح20

نظر شما