شناسهٔ خبر: 17385162 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شیر رایگان بین تمامی دانش آموزان ایلام توزیع می شود

ایلام - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به آغاز طرح توزیع شیر رایگان در مدارس استان پیش بینی کرد: شیر رایگان بین تمامی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی استان توزیع شود.

صاحب‌خبر -

علی بیرانوند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه اعتبار این طرح هنوز ابلاغ نشده امکان کاهش یا افزایش نوبت های توزیع شیر بین دانش آموزان این استان وجود خواهد داشت.
وی گفت: در این طرح برنامه ریزی شده که در هر هفته سه نوبت و در مجموع 70 نوبت شیر رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد که در صورت افزایش یا کاهش اعتبار امکان تغییر در توزیع نوبت های توزیع شیر وجود دارد.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته پیش بینی می شود شیر رایگان بین تمامی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی استان توزیع شود.
وی بدون اشاره به میزان اعتبار این طرح گفت: در اجرای این طرح که از هفته جاری آغاز شده شیر رایگان بین دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی اعم از پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه و پیش دانشگاهی توزیع خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: طرح توزیع شیر رایگان سال تحصیلی 94 - 93 پس از وقفه ای یکساله آغاز شد و به صورت متوالی تاکنون در مدارس این استان اجرا شده است.
100 هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7171/6034

انتهای پیام /*

نظر شما