شناسهٔ خبر: 17385159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اخبار کوتاه ورزشی خراسان رضوی

مسابقات کوراش انتخابی خراسان رضوی فردا برگزار می‌شود‌

R41347/P1377/S6,1188/CT1

مسابقات کوراش انتخابی استان به منظور اعزام نفرات برگزیده به رقابت‌های قهرمانی کشور فردا برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مسابقات کوراش انتخابی استان به منظور اعزام نفرات برگزیده به رقابت‌های قهرمانی کشور فردا برگزار می‌شود.

مسابقات انتخابی کوراش مردان استان روز جمعه 24 دی ماه در سالن جودو استاد اصغر دهقان مجموعه ورزشی مرحوم جعفریان گلشهر مشهد برگزار می‌شود، این رقابت‌ها به منظور انتخاب کوراش‌کاران برتر استان برای اعزام به ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان برگزار می‌شود.

رقابت‌های کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روزهای 20 تا 21 بهمن ماه در چالوس برگزار می‌شود  که نفرات برتر برگزیده به عنوان تیم ملی ایران به رقابت‌های داخل سالن آسیا و قهرمانی جهان اعزام می‌شوند.

برگزاری لیگ کشتی آزاد استان به میزبانی قوچان

لیگ کشتی آزاد نونهالان و نوجوانان خراسان رضوی به میزبانی شهرستان قوچان برگزار می شود.

پورآزاد با اعلام این خبر گفت: به پیشنهاد و با همکاری هیئت کشتی شهرستان قوچان لیگ کشتی آزاد نونهالان و نوجوانان خراسان رضوی در مرحله اول به میزبانی شهرستان قوچان برگزار می‌شود.

وی افزود: در نشست رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی در شهرستان قوچان با اعضای هیئت کشتی شهرستان قوچان که در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد، پیشنهاد برگزاری لیگ کشتی خراسان رضوی از سوی هیئت کشتی شهرستان قوچان مطرح شد که با موافقت یعقوبی رئیس هیئت کشتی استان مسابقات لیگ به میزبانی شهرستان قوچان برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت: در همین راستا مرحله اول مسابقات کشتی آزاد نونهالان و نوجوانان استان خراسان رضوی به میزبانی شهرستان قوچان انجام خواهد شد.

کارگاه آموزشی و مبارزه با مواد مخدر و نیروزا در تربت جام برگزار شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تربت جام از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مبارزه با مواد مخدر و نیروزا در این شهرستان خبر داد.

مجیدگوهری با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزشی آشنایی و مبارزه با مواد مخدر و نیروزا با حضور جمعی از روسای هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران در محل سالن تربیت برگزار شد.

وی همچنین افزود: مدرس این کارگاه سرهنگ حسینعلی وحیدیان رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بود.
اخبار کوتاه از ورزش استان

آغاز کلاس مربیگری درجه 3کبدی بانوان 

کلاس مربیگری درجه 3کبدی بانوان با مدرسی خانم جین از هندوستان فردا، 24 دی‌ماه در سالن تخصصی هیئت کبدی استان برگزار می‌شود.

برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان

مجمع انتخاب رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان روز یکشنبه26 دیماه ساعت 10 صبح در محل تالار اجتماعات اداره کل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما