شناسهٔ خبر: 17385046 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حضور پرشور مردم در تشییع پیکر هاشمی تبلور قدرشناسی آنان است

گناوه-ایرنا- امام جمعه موقت بندرریگ گفت: حضور باشکوه و چشمگیر مردم ایران اسلامی در آیین تشییع هاشمی رفسنجانی نشان از قدرشناسی و قدردانی از خدمات ایشان و همچنین تجلی بخش وحدت و همدلی ملت ایران بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی عابدی چهارشنبه شب در آئین یادبود ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه احمدی بندرریگ افزود:ولایت پذیری و تبعیت از رهبر معظم انقلاب از ویژگی بارز و برجسته مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بود که همه باید از این منش عالم بزرگوار درس و پند بگیریم.
وی یادآورشد:این شخصیت بزرگ همه عمر خود را وقف خدمت به انقلاب و نظام و مردم کرد و همراه همیشگی رهبر معظم انقلاب بود.
وی اظهارکرد: رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام در طول تصدی این مسئولیت همیشه همراه و یاور رهبری بود و نقش مهم و اثرگذاری در تعیین حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب داشت.
امام جمعه موقت بندرریگ افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی از استوانه های نظام اسلامی بود و همیشه برای اعتلای انقلاب و نظام تلاش وافر می کرد.
عابدی با بیان اینکه امت اسلامی ایران همیشه پشتیبانی خود را از رهبرمعظم انقلاب نشان داده اند، افزود: پیروزی و موفقیت های انقلاب اسلامی ایران مدیون رهبری های خردمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده است.
آیت الله هاشمی رفسنجانی یکشنبه شب در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
پیکر مطهر آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام سه شنبه جاری باحضور گسترده مردم در داخل ضریح و در کنار مقبره امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به خاک سپرده شد و آرام گرفت.
بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6045/6164** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

انتهای پیام /*

نظر شما