شناسهٔ خبر: 17384209 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

آیت‌الله هاشمی بزرگترین دایر‌ه‌المعارف قرآنی را تهیه کرد

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه آیت‌الله هاشمی یکی از دوستان با وفای رهبر بودند، گفت: آیت‌الله هاشمی بزرگترین دایر‌ه‌المعارف قرآنی را تهیه کرد که این مهم‌ترین کار در جهان اسلام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) ازخراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی صبح امروز (23 دی ماه) در مراسم بزرگداشت و ترحیم یار دیرین انقلاب، با اشاره به حضور با شکوه مردم در مراسم تشیع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، از حضور مردم و مسئولین استان در مراسم بزرگداشت ایشان قدردانی کرد.

امام جمعه بیرجند افزود: آیت‌الله هاشمی بارها تا مرز شهادت پیش رفتند و شهید مطهری نیز درباره ایشان فرمودند: آیت‌الله هاشمی تمام دارایی خود را برای اسلام و دین در طبق اخلاص گذاشت و 4 سال در سلول انفرادی در بدترین شرایط از قرآن و دین دفاع کرد.

رضایی اظهارکرد: این روزها فضای مجازی، رسانه‌ها از وجدان خفته‌ای که برخی از تندروهای بی‌منطق ایجاد کرده بودند، منفجر شد و همه ابراز احساسات کردند.

وی ادامه داد: آیت‌الله هاشمی در مدتی که در زندان بودند در حالی که هیچ وسیله‌ای برای نوشتن نداشتند، 20 جلد تفسیر قرآن را زندان در ذهن خود تفسیر کردند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه آیت‌الله هاشمی یکی از دوستان با وفای رهبر بودند، گفت: آیت‌الله هاشمی بزرگترین دایر‌ه‌المعارف قرآنی را تهیه کرد که این مهم‌ترین کار در جهان اسلام است.

رضایی یادآورشد: رفع محرومیت اولین دغدغه آیت‌الله هاشمی بود و باید زحماتی که ایشان برای رفع محرومیت کشیده‌اند را دید.

نظر شما