شناسهٔ خبر: 17383749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده ولی فقیه استان لرستان:

برنامه‌های دهه فجر با رویکرد "اقتصاد مقاومتی" و "فرهنگ فاطمی" برگزار شود

R41450/P1377/S6,72/CT11

نماینده ولی فقیه استان لرستان گفت:برنامه‌های دهه فجر امسال در استان لرستان با رویکرد اقتصاد مقاومتی و فرهنگ فاطمی برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، آیت الله سید احمد میرعمادی صبح امروز در جلسه مسئولان کمیته تخصصی ستاد دهه فجر لرستان که در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد ضمن تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهارداشت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی عالمی مجاهد، یار دیرین امام (ره)، رهبری، انقلاب و نظام بود که نقش اساسی در تداوم انقلاب اسلامی، همراهی و هم فکری با رهبر فرزانه و حکیم انقلاب داشت و حرکت خود را بر محور ولایت فقیه و رهبری قرار داد.

وی به جهانی شدن عظمت انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:  چند مولفه سبب شده است تا انقلاب اسلامی ایران امروز در دنیا عظمت پیدا کند.

نماینده ولی فقیه استان لرستان اولین بعد عظمت انقلاب اسلامی را تفکر اسلامی و دینی دانست و عنوان کرد: در دنیا تفکرهای متعددی مانند تفکر مارکسیستی، سوسیالیستی، سرمایه داری داشتیم اما با آمدن انقلاب اسلامی خط بطلانی بر تمام تفکرات غربی، شرقی، مارکسیستی، سوسیالیستی و کاپیتالیستی کشیده شد.

وی بیان کرد: تفکر اسلامی عظمت انقلاب اسلامی است و ما باید مولفه‌های انقلاب اسلامی را برجسته‌تر کنیم و به آنها اهتمام بورزیم چرا که سرانجام دنیا با تفکر اسلامی اداره می‌شود.

آیت الله میرعمادی  با بیان اینکه تفکری برتر از تفکر اسلامی در دنیا وجود ندارد تصریح کرد: عظمت انقلاب اسلامی ما به اصل ولایت فقیه است یعنی قدرت، پیشرفت، سربلندی و بزرگی ما در ولی فقیه است.

وی گفت: اینکه ما در جامعه ای زندگی می‌کنیم که در رأس آن یک شخصیت برجسته الهی، با تقوا، مجتهد، دور اندیش، تیزبین، عمیق، با بصیرت، دشمن شناس و مردم شناس است یک عظمت است و ما نباید این عظمت را فراموش کنیم.

نماینده ولی فقیه استان لرستان اظهارداشت: فراز و نشیب‌های متعددی در انقلاب اسلامی به وجود آمده است اما چون اصل ولایت فقیه وجود دارد همه این فراز و نشیب ها حل می‌شود و مردم در آرامش  و اطمینان هستند.

وی با تأکید بر اینکه عظمت انقلاب اسلامی به اصل ولایت فقیه است، افزود: عظمت انقلاب اسلامی غلبه بر تمام قدرت‌های مادی دنیا و به عجز درآوردن قدرت‌های استکباری است که ما نباید این مسائل را دست کم بگیریم.

آیت الله میرعمادی به قدرت و عظمت ایران اسلامی اشاره و عنوان کرد: امروز دنیا مانده که ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا می‌خواهد با ایران چه کند که این عظمت انقلاب اسلامی را می‌رساند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یک قدرت الهی برتر شده است و دیگران در برابر این انقلاب احساس ضعف و حقارت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه استان لرستان یکی دیگر از عظمت های انقلاب اسلامی را وجود مردمی با بصیرت دانست و  گفت: مردم ایران قدرشناس، آگاه و حاضر در صحنه هستند که این چیز کمی نیست و نمونه این بصیرت و آگاهی را اخیرا در تشییع پیکر آیت الله هاشمی مشاهده کردیم و حضور پرشور مردم در این مراسم محور وحدت، تقویت نظام و انقلاب اسلامی شد.

وی تصریح کرد: پس از درگذشت مرحوم آیت الله هاشمی سرویس های جاسوسی آمریکا و انگلیس کمتر از 24 ساعت تمام نفوذی‌های خود را بسیج کردند تا در داخل کشور  بتوانند کاری انجام دهند اما این عظمت انقلاب اسلامی قوی ترین سرویس‌های جاسوسی دنیا را ناکام گذاشت و یک جاسوس نیز در اصفهان دستگیر شد.

آیت الله میرعمادی اظهارداشت: به محض انتشار خبر فوت آیت الله هاشمی، سرویس‌های آمریکا، اسرائیل، فرانسه و انگلیس همه دست به کار شدند تا در کشور اغتشاش به وجود بیاورند اما دیدند که مجال پیدا نمی‌کنند که این امر به واسطه حضور آگاه، با بصیرت و هوشیار مردم بود که مشتی بر دهان استکبار و بیگانگان زدند.

وی با تأکید بر اینکه امسال در ایام الله 22 بهمن باید عظمت انقلاب اسلامی بازگو شود، افزود: عظمت انقلاب اسلامی در ایستادگی و مقاومت ایران است و به دلیل همین مقاومت است که عظمت پیدا کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه استان لرستان عنوان کرد: مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس، دوران تحریم و در همه جهات مختلف ایستادگی کرده اند و امروز نیز مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

وی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران مانند خورشید در دنیا می‌درخشد و شعاع انقلاب اسلامی چشم مستکبران، خناسان، کافران و منافقان را کور و چشم دوستان انقلاب اسلامی را بیدار کرده است.

آیت الله میرعمادی مسئولیت، مسئولان کمیته دهه فجر را یک مسئولیت بزرگ دانست و تصریح کرد: امروز باید عظمت انقلاب اسلامی به نسل جوان نشان داده شود چرا که انتقال تجربیات، ایثارگری و فداکاری‌ها به نسل جوان یک امر ضروری و لازم است.

نماینده ولی فقیه استان لرستان اظهارداشت: برنامه‌های دهه فجر با رویکرد اقتصاد مقاومتی و فرهنگ فاطمی باشد چرا که امسال دهه فجر بین دو دهه فاطمیه است و امسال نیز به نام سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است.

وی افزود: از آنجا که امروز ابزار اطلاع رسانی و تبلیغات متفاوت شده است، فضای مجازی فرصت مناسبی برای انتشار پیام و ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید از این فرصت نیز استفاده شود.

آیت الله میرعمادی با تأکید بر اینکه جشن های انقلاب باید مردمی باشد عنوان کرد: کمیته‌هایی که ارتباط مستقیمی با مردم دارند به عنوان کمیته اصلی و کمیته های دیگر به عنوان کمیته‌های معین در این ایام برنامه‌های خود را با محوریت مردم برگزار کنند.

وی به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: مردم در پیروزی انقلاب نقش داشتند و تأثیرگذار بودند امروز نیز باید نقش مردم در برنامه‌های دهه فجر دیده شود.

انتهای پیام/

نظر شما