شناسهٔ خبر: 17383032 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

تلگرام دسکتاپ بالاخره به نسخه 1.0 بروزرسانی شد + فهرست قابلیت های جدید

اپلیکیشن موبایلی محبوب تلگرام که این روزها در کشورمان بیش از هر اپ دیگری توانسته دل کاربران را بدست بیاورد، در نسخه هایی برای پلتفرم های مختلف عرضه شده است. تلگرام امروز بروزرسانی تازه ای برای نسخه دسکتاپ این پیام رسان محبوب عرضه کرده است. به این ترتیب، شاهد افزوده شدن قابلیت هایی جدید به این نرم افزار ارتباطی پیشرفته هستیم که آن را بیش از پیش کاربردی می سازد. طبق اظهارات مدیران کوالکوم، گوشی مرموزی که در نمایشگاه CES با نام نوکیا ۸ از آن صحبت هایی به میان آمد؛ نوکیا نبوده است. به نظر می رسد شایعاتی که طی مدت اخیر شنیده ایم صحت داشته و اندی روبین، خالق سیستم عامل اندروید قصد دارد با شرکت جدید خود با نام Essential Products بار دیگر به عرصه ساخت گوشی های هوشمند باز گردد. به استناد گزارشی که از سوی بلومبرگ انتشار یافته، این شرکت قصد دارد چند محصول در زمینه گوشی ها و خانه های هوشمند را در یک پلتفرم عرضه کند و در اواسط سال جاری، یک گوشی هوشمند رده بالا را روانه بازار کند. پرچم‌داران سال گذشته سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، بروزرسانی اندروید نوقا را با قابلیت‌های جدید دریافت کردند. شرکت هواوی در تاریخ ۱۰ ژانویه رکورد گینس را که بیشترین تعداد عکس سلفی در سه دقیقه بود در کاخ مرکزی دوبی شکست. مجلس در راستای بررسی لایحه برنامه ششم توسعه، بخش هایی از تکالیف مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات را تصویب کرد. دو شرکت Deutsche Telekom و Inmarsat قصد دارند با مشارکت هم کار بی‌سابقه‌ای برای اتصال مشتریان و شرکت‌های هواپیمایی به اینترنت ۴G انجام دهند تا مسافران در پروازها، با هزینه ای مناسب شرایطی شبیه اتصال به اینترنت پرسرعت در منزل خود را تجربه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، نسخه دسکتاپ تلگرام از سال 2013 عرضه شده است و امروز بالاخره این اپلیکیشن به نسخه 1.0 خود برای دسکتاپ و با ظاهری زیبا رسیده است.


طراحی material عالی، انیمیشن های جذاب و پشتیبانی از تم های دلخواه کاربران تلگرام را به ابزاری ایده آل برای ارسال پیام از روی کامپیوترهای ویندوز، مک و لینوکس تبدیل کرده است.


این، شکل ظاهری تلگرام دسکتاپ نسخه 1.0 است:

-

انیمیشن های زیبا اکنون در هرجایی از تلگرام به چشم می خورند.

اگر تمایل دارید حال و هوای تلگرام دسکتاپ خودتان را آنطور که دوست دارید تغییر دهید، از این پس می توانید به تم های شخصی سازی شده دسترسی داشته باشید. هر کسی می تواند برای تلگرام تم طراحی کند. برای مثال، در این تم رنگ پیام های ارسالی از سبز به آبی تغییر یافته است:

و در اینجا، یک تم شخصی با رنگ تیره می بینید:

با این اوصاف، اگر شما هم جزو کاربران تلگرام دسکتاپ هستید، همین الان جدیدترین نسخه آن را روی کامپیوتر خود دانلود کنید و از قابلیت های جدیدش لذت ببرید!

نظر شما