شناسهٔ خبر: 17382918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

‌با سخنرانی وزیر دادگستری

‌مراسم گرامیداشت ‌آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کرمان برگزار می‌شود

R7860/P1377/S6,67/CT1

مدیر‌کل حوزه استاندار کرمان گفت: ‌وزیر دادگستری سخنران مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کرمان و حجت‌الاسلام انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور سخنران مراسم در رفسنجان است.

صاحب‌خبر -

فرشید فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌ داشت: مراسم ارتحال رئیس فقد مجمع تشخیص مصلحت نظام در مرکز استان کرمان روز شنبه 25 دی‌ماه جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی، خانواده مرحوم آیت‌الله علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی و آحاد مردم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم از ساعت 15 در مصلی بزرگ امام علی‌(ع) شهر کرمان برگزار می‌شود گفت: سخنران مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کرمان، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری است.

مدیر‌کل حوزه استاندار کرمان با بیان اینکه مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در رفسنجان نیز فردا جمعه 24 دی‌ماه جاری برگزار می‌شود افزود: این مراسم از ساعت  3 تا 5 عصر در مسجد جامع شهر رفسنجان با سخنرانی حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

وی با دعوت عمومی از آحاد مردم استان کرمان برای حضور باشکوه در این مراسم خاطر‌نشان کرد: بنا داریم از آنجا که استان کرمان زادگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است مراسم ارتحال آن مرحوم باشکوه‌تر از سایر نقاط کشور برگزار شود.

پیش از این نیز نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان و مجمع نمایندگان استان کرمان در پیامی مشترک از مردم برای شرکت در این مراسم دعوت کرده‌اند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

افول ستاره عمر یک مجاهد واقعی و یک انقلابی ولایت‌مدار داغی بس سنگین و ناگوار را بر دل ایرانیان و به ویژه کرمانیان نشاند و اشک ماتم را میهمان دیدگان پر مهر و قدرشناس آنها کرد.

فقدان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بی‌شک دردی جانکاه برای همه انقلابیون و دلسوزان این نظام است که تا ابد می‌سوزد و می‌سوزاند چرا که تکرار چنین اسطوره بزرگی را به دشواری می‌توان یافت.

اهالی دیار کریمان که این روزها سوگوار و ماتم دیده از داغ فرزند خلف سرزمین خود هستند، در روز شنبه 25 دی ماه سال جاری ساعت 3 بعد از ظهر با حضور در آئین ترحیم و یادبود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مصلای بزرگ امام علی (ع)، ضمن نکوداشت یاد آن مجاهد واقعی، مرهمی بر دل خانواده و فرزندان آن مرحوم خواهند بود.

در این مجال از همه کرمانیان گرانقدر و ولایت‌مدار برای حضور در این آئین که با حضور خانواده آن مرحوم برگزار خواهد شد، دعوت می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما