شناسهٔ خبر: 17382847 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

رئیس واحد دهاقان:

آیت‌الله رفسنجانی را می توان، نماد پیشتازی در خوداتکایی کشور دانست

احمدرضا یلمه‌ها،رئیس واحد دهاقان در پیامی رحلت ایت الله هاشمی رفسنجانی را طی پیامی تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسکانیوز، احمدرضا یلمه‌ها، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان در پیامی رحلت آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

متن پبام به این شرح است:

رحلت عالم ربانی، مجاهد نستوه، یار دیرین امام(ره) و مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به محضر ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و به‌خصوص جامعه دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند سبحان برای آن عالم ربانی، علو درجات، رحمت و غفران واسعه الهی مسألت دارم. بدون تردید نام، یاد و آوازه آن مرد بزرگ، خدمات شایسته و ماندگار او همیشه تاریخ بر تارک ایران و انقلاب اسلامی همچون نگینی خواهد درخشید. مبارزات ضد نظام شاهنشاهی آن بزرگوار، نقش اساسی وی در تثبیت نظام جمهوری اسلامی، مبارزه با منافقین و توطئه‌های داخلی و خارجی، حضور تعیین کننده در هشت سال دفاع مقدس، مدیریت وی در قوای مقننه و مجریه و مجمع تشخیص مصلحت نظام در طول سال‌های متمادی، ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی دشمنان نظام اسلامی، چهره تأثیرگذار وی در استقلال اقتصادی، ابعاد فقهی، تاریخی، تأسیس شجره طیبه دانشگاه آزاد اسلامی که امروزه سایه‌سار وجودش سراسر ایران اسلامی را فراگرفته و در ایجاد جنبش نرم‌افزاری در ایران اسلامی پیشتاز است، از خدمات ارزنده آن مقام مستطاب به شمار آورد به‌نحوی که می‌توان وی را نماد پیشتازی در خوداتکایی کشور دانست .

اینجانب به نمایندگی از استادان، کارکنان، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان، درگذشت این فقید سعید را به عموم مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی تعزیت و تسلیت گفته و بخشش و غفران واسعه الهی را برای ایشان آرزومند هستم و امید است که خداوند مهربان، وی را با انبیا، اولیا و شهدای انقلاب اسلامی محشور دارد.

205/200

نظر شما