شناسهٔ خبر: 17381785 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

عالم سیاست در هفته‌ای که گذشت

از خبر درگذشت آیت‌الله هاشمی تا روایت سردار قاسم سلیمانی از عملیات کربلای 5

خبرگزاری میزان- در هفته ای که گذشت، سپهر سیاسی ایران همچون هفته های گذشته خالی از حواشی و اخبار داغ نبود؛ در این بسته خبری توجه شما مخاطبان گرامی را به این اتفاقات و اخبار جلب می‌کنیم.

صاحب‌خبر -
سیاستبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، در هفته ای که گذشت، سپهر سیاسی ایران همچون هفته های گذشته خالی از حواشی و اخبار داغ نبود؛ در این بسته خبری توجه شما مخاطبان گرامی را به این اتفاقات و اخبار جلب می‌کنیم.

سریال تکرار یک اقدام مجرمانه از سوی برخی فعالین سیاسی+مصوبه شورای عالی امنیت ملی

پیدا کردن مصاحبه شونده، از داخل ایران برای سوژه هایی که اهداف ملکه انگلیس را براورده کند کار سختی است و معمولا شبکه دولتی انگلیس در این امور کار آسانی ندارد اما طی ماههای اخیر دیده شده که ظاهرا همکاری با بی بی سی از طریق مصاحبه و گرم کرن تنور سرد برنامه های ملکه انگلیس گویا آسانتر شده است.

آخوندی حتی "هزار تومان" به جاده «ساری- تاکام» اختصاص نداد/ غرق 3 ایرانی در یک کانال

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر راه و شهرسازی در طی 3 سال گذشته حتی هزارتومان هم به جاده ساری – تاکام اختصاص نداده است.

چرا رهبر انقلاب فرمودند "همه باید بخونن"؟

رهبر انقلاب اسلامی در جریان اقامه نماز بر پیکر آیت الله هاشمی از مردم خواستند که همگی اذکار نماز را بخوانند.

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی در حسینیه امام خمینی

مراسم ترحیم و بزرگداشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی (رحمة‌الله‌علیه) از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمةالله‌علیه) و با حضور ایشان برگزار شد.


چه کسی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام می شود؟

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نحوه اداره مدیریت مجمع تشخیص مصلحت نظام را تشریح کرد.

قوه قضائیه ملزم به ارائه گزارش سالانه از دارایی‌های مسئولان به مجلس شد

نمایندگان مردم در خانه ملت، دستگاه قضا را موظف به ارسال گزارش سالانه در رابطه اجرای قانون رسیدگی به دارایی‌های مسئولان به مجلس کردند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گذشت.

سردار قاسم سلیمانی عملیات "کربلای 5" را چگونه روایت می‌کند؟

دانستن برخی روایت های کمتر شنیده شده عملیات کربلای 5 از زبان فرمانده ای که این روزها و در دهه 90 پرآوازه ترین فرمانده در جهان اسلام است، خالی از لطف نیست.

مردم قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند

هزاران نفر از مردم قم، در سالروز قیام 19 دی 1356 و در آستانه‌ی سالروز وفات حضرت فاطمه‌ی معصومه (سلام‌الله‌علیها) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

شروط کمیسیون امنیت ملی مجلس برای حضور ایران در حج

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کشورهای اسلامی باید با تشکیل جلسه ویژه درباره اداره دو شهر مکه و مدینه و برگزاری مناسک حج تصمیم گیری کنند.

تابعیت ایرانی افراد دو تابعیتی لغو می شود/ دوتابعیتی ها حق داشتن اموال غیر منقول را ندارند

نقوی حسینی با بیان اینکه مطابق قانون مدنی افراد دوتابعیتی که تابعیت کشور دیگری را می پذیرند، تابعیت ایرانی آنها لغو می شود، تأکید کرد: تابعیت مضاعف جرم است و این افراد حق داشتن اموال غیر منقول را هم ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما