شناسهٔ خبر: 17380744 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پخش تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو

تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو از شبکه های رادیویی پخش می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه رادیویی ایران با پخش نمایش «بدون عشق» به استقبال هفته جدید می رود.

نمایش «بدون عشق» را نگار بقراطی نوشته که داستان زندگی خانواده ای است که فرصت زیادی برای با هم بودن ندارند و روز شنبه ساعت ۲۲:۳۰ پخش می شود.

کارگردانی این نمایش را فریدون محرابی بر عهده دارد.

رادیو فرهنگ

رادیو فرهنگ نیز ساعت یک بامداد نمایش رادیویی «بارقه» را برای علاقه مندان پخش می کند. نمایش «بارقه» داستان دو برادر را روایت می کند و مژگان ارسی نویسنده آن است. این نمایش به کارگردانی اکبر زنجانپور در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

رادیو تهران

رادیو تهران نیز ساعت ۱:۳۰ بامداد نمایش رادیویی «چالش مرگبار » را به نویسندگی هانیه نجفی و کارگردانی محمد عمرانی با موضوعی اجتماعی روی آنتن می برد.

دیگر شبکه ها

شبکه رادیویی ورزش ساعت ۱۳ با پخش نمایش «فرمول نهایی»، رادیو سلامت ساعت ۲۱:۳۰ با پخش نمایش «دژ پل» و شبکه رادیویی جوان ساعت ۲۳:۳۰ با پخش نمایش های تک قسمتی به استقبال هفته جدید می روند.

در این نمایش های رادیویی هنرمندانی چون رویا فلاحی، نوشین حسن زاده، ایوب آقاخانی، میرطاهر مظلومی، راضیه مومیوند، بهرام سروری نژاد، نورالدین جوادیان، محمد یگانه، کامیار محبی، بهناز بستان دوست، مینو جبارزاده، نوشین حسن زاده، فریدون محرابی، عرفان ابراهیمی، مهرداد مهماندوست، نازنین مهیمنی، فریبا متخصص، احمد گنجی، رضا عمرانی و... به همراه تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

این آثار به تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، مهتاب امینی، محمد مهاجر، صدابرداری علی حاجی نوروزی، حیدر صفدری، افکت نرگس موسی پور و محمدرضا قبادی فر از روز شنبه، ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه های رادیویی می روند.

نظر شما