شناسهٔ خبر: 17380338 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر والیبال/ هاوش گنبد، متین صالحین ورامین را با شکست بدرقه کرد

گنبد کاووس - ایرنا - تیم والیبال هاوش گنبدکاووس در هفته هفدهم از مسابقات لیگ برتر والیبال کشور، چهارشنبه شب میزبان تیم متین صالحین ورامین بود که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم میزبان به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی در سالن المپیک گنبدکاووس با قضاوت اصغر حاج کاظم به عنوان داور اول و وحید پورکاشیان به عنوان داور دوم با نظارت محمد حسین شفقی به عنوان نماینده فدراسیون و ناظر بازی برگزار شد و در ست اول، دو تیم بازی برابر و پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در نهایت متین صالحین ورامین موفق شد با نتیجع 25 بر 23، این ست را به سود خود تمام کند.
در ست دوم بازی نیز دو تیم رقابتی نزدیک و دیدنی را به نمایش گذاشتند و با گذر از امتیاز 25 نشان دادند که به سادگی حاضر به واگذار کردن نتیجه نیستند و در آخر هاوش گنبد موفق شد با پیشی گرفتن از حریف، با نتیجه 29 بر 27 نتیجه این ست را از آن خود کند.
در ست سوم متین صالحین ورامین بازی برتری را به نمایش گذاشت و موفق شد با نتیجه 25 بر 20 تیم برتر میدان باشد و در ست چهارم، هاوش گنبدکاووس با تلاش یاران خود برای فرار از باخت خانگی موفق شد در یک بازی برتر، با نتیجه 25 بر 19 به پیروزی رسیده و بازی را به ست پنجم بکشاند.
هاوش گنبد با روحیه گرفتن از برد در ست چهارم و در سایه حمایت ها و تشویق های تماشاگران خود، موفق شد در ست پنجم نیز برتری خود را برحریف دیکته کرده و با نتیجه 15 به 10 به پیروزی برسد و در نتیجه کلی نیز 3 بر 2 تیم متین صالحین ورامین را شکست دهد.
سردادن شعارهایی همچون 'فدراسیون ، شهرداری تبریز پیوندتان مبارک' در اعتراض به رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال که نتیجه بازی نیمه تمام هاوش گنبد و شهرداری تبریز در هفته پانزدهم را سه بر هیچ به نفع شهرداری تبریز اعلام کرد و نیز امضای طومار از سوی تماشاگران حاضر در اعتراض به رای کمیته انضباطی از حاشیه های این دیدار بود.
در این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان و نیز فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس و معاونین آنها حضور داشتند.
/1860/3039
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

انتهای پیام /*

نظر شما