شناسهٔ خبر: 17379792 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

محرومیت سنگین یوفا برای باشگاه پارتیزان بلگراد

خبرگزاری تسنیم

یوفا تیم مطرح و محبوب اروپایی را ۳ سال از حضور در رقابت‌های باشگاهی این قاره محروم کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار بولتن نیوز،تی‌وی‌ان لهستان اعلام کرد که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) قهرمان 7 دوره لیگ صربستان را به مدت 3 سال از شرکت در رقابت‌های باشگاهی این قاره به خاطر مسائل مالی محروم کرد.

این شبکه تلویزیونی اروپای شرقی در سایت رسمی خود آورده است: باشگاه پارتیزان بلگراد 2.5 میلیون یورو بدهی مالیاتی و بیمه‌ای دارد و از ماه سپتامبر 2016 میلادی با وجود هشدارهای مراجع قانونی اقدامی برای پرداخت آنها نکرده است.

باشگاه پارتیزان بلگراد برای سومین بار در طول 5 سال اخیر با محرومیت‌های از سوی یوفا مواجه می‌شود. اولین بار در سال 2013 میلادی یوفا این باشگاه محبوب و پرطرفدار صربستانی را به مدت یک سال از حضور در رقابت‌های باشگاهی اروپا محروم ساخت. یوفا محرومیت سنگین اخیر خود را در قبال باشگاه پارتیزان بلگراد با هدف ملزم ساختن سران این باشگاه به حل مشکلات مالی خود با ارگان‌های قانونی در نظر گرفته است.

پاتیزان بلگراد یکی از محبوب‌ترین و پرافتخارترین تیم‌های منطقه بالکان است که سابقه هفده قهرمانی در لیگ یوگسلاوی سابق را دارد.این تیم 7 بار نیز به مقام قهرمانی لیگ صربستان دست یافت و در سال 1996 میلادی نیز به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود.

نظر شما