شناسهٔ خبر: 17378904 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اعتماد | لینک خبر

به پيشكسوتان توجه كنيد

فرشاد پيوس

صاحب‌خبر -

1- رفيعي، بازيكن خوب و موثري است، اما بازيكني كه بخواهد در پرسپوليس خوب باشد بايد خيلي زحمت بكشد. البته شنيده‌ام كه او شماره 7 را به تن مي‌كند كه بايد بگويم اين مساله توقع را از او زياد خواهد كرد؛ چراكه پيراهن اسطوره‌اي را مي‌پوشد كه در سخت‌ترين روزها مربي و بازيكن اين تيم بوده و يكي از بهترين‌ بازيكنان تاريخ فوتبال ايران
است. به نظرم رفيعي بايد خيلي كار كند و به حاشيه نرود تا بتواند در پرسپوليس عملكرد خوبي داشته باشد.
2- واقعا با عدم حضور مسوولان باشگاه در خاكسپاري پيشكسوت پرسپوليس، بي‌احترامي بزرگي از سوي مسوولان باشگاه به باشگاه انجام شد، آقايان نمي‌دانند كه سيدعليخاني چه كسي بوده و البته حق هم دارند، چون فوتبالي نيستند. كاظم وقتي از زمين بيرون مي‌آمد، جاني نداشت چون با تمام توان در زمين مي‌دويد و مي‌جنگيد، اما هيچ مسوولي از سوي باشگاه، هيات‌مديره و حتي روابط عمومي باشگاه به اين مراسم نيامد. به‌خدا هيچ كجاي دنيا اين‌طور نيست كه مسوولان يك باشگاه اينقدر به پيشكسوتان بي‌اهميت باشند. آقايان بگويند چه كاري مهم‌تر از اينكه در خاكسپاري يك پيشكسوت شركت كنند؟ جا دارد كه از مردم تشكر كنم كه جمعيت بسيار زيادي براي اين خاكسپاري آمد و واقعا من فكر نمي‌كردم اين‌همه انسان با عشق به اين مراسم بيايد. آقايان بدانند اين ميزها به هيچ‌كس وفا نمي‌كند و خيلي افراد بزرگ‌تر از اينها به باشگاه آمدند و رفتند و هيچ ردي هم از آنها باقي نمانده است. سيدعليخاني فقط توجه مي‌خواست، اما او از اين بي‌توجهي‌ها دق كرد.
 3- اي‌ كاش روزي پرده‌ها بيفتد و مشخص شود كه برخي بازيكنان مثل اين اوكرايني‌ها چطور به پرسپوليس آمدند. اين مسائل سم است و نمي‌دانم چرا مسوولان سكوت كرده‌اند. به نظر من وزير ورزش بايد به اين مساله ورود كند كه چرا يكسري افراد دوست و رفقاي خود را به باشگاه مي‌آورند و به آنها پست و مقام مي‌دهند. براي من جالب است كه حتي اعضاي هيات‌مديره كه دو پيشكسوت هم در آن حضور دارند به اين مراسم نيامدند. آقايان بدانند كه اين شتري است كه در خانه هر كسي مي‌خوابد. روي صحبت من به طاهري و دوستانش است؛ آقايان باشگاه را رها كنيد و كار را به دست فوتبالي‌ها بدهيد. حالا شما فكر كنيد كه اين آقايان در مراسم سوم يا هفتم سيدعليخاني شركت كنند، آيا ناراحتي خانواده آنها جبران مي‌شود؟ باور كن خانواده اين مرحوم از اينكه مسوولان باشگاه به خودشان زحمت ندادند تا بهشت‌زهرا بيايند، واقعا ناراحت و گله‌مند هستند.

نظر شما